• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra

idd mooi kloten willem

wat je ook in de plaats van de vec neemt ik denk dat we allen graag op de hoogte blijven

Voor eerst succes met de afhandeling

Jup, zal zowiezo wel hier actief blijven, dat is het probleem niet hoor..

en zo'n 6pitter, dat blijft wel trekken natuurlijk.... dus wat ik ga doen????

Eerst deze ellende maar afhandelen en zorgen dat de auto hier komt in goede gezondheid.

We hebben al voor de zekerheid de Brandstof en motorregel relais eruit getrokken, en de krukassensor los gekoppeld, daar de radiator steun flink tegen de distiekap aan leunt.

De motor moet heel blijven, dat is voorlopig het enige wat serieus waarde heeft...

Willem

Sjeeeeee, gelukkig dat het goed is afgelopen voor allen. Had zo maar anders kunnen zijn..

Net de video op VTN bekeken maar damnn wat hebben jullie geluk gehad zeg..

Zonde van de Vec maar heeh, het is maar blik moet je denken..

das ongelofelijk balen hoor, eerst een gezellig dagje op de meeting en dan.... aangereden worden, grrr.

sterkte in de toekomst met de vectra hobby :thumb .

groetjes Cor en astra cdx.

In iedergeval bedankt voor het medeleven van jullie allen..

en of de Vectra-Hobby doorgaat, ik heb het vermoeden van wel, maar zeker weten doen we dit uiteraard niet....

Willem

Zonde man :(

Maar het belangrijkste is toch wel dat er niemand gewond is geraakt.

Sterkte en succes met de afhandeling.

Groeten,

Patrick

Waar is de Vec nu? Heb je die naar huis laten takelen?

Heb het filmpje 5 minuten lang na elkaar gezien. Ik snap ECHT niet dat je ZO kalm bent kunnen blijven. Respect daarvoor, ik zou me al niet kunnen houden.

KAN de wagen eigelijk gemaakt worden of zijn er echt dragende constructies geraakt? Mocht hij nog kunnen gemaakt worden zou ik hem zeker niet opgeven ;)

Grtz Seth

Ik zeg je 1 ding ik zou behoorlijk boos uitgestapt zijn en die klootzak zonder inhouden de volle laag gegeven hebben als hij bij mij begon te ontkennen en ouwehoeren, je krijgt mij niet veel pislinker dan dat bij zulke b*llshit :argue

Sterkte met de verdere afwikkeling in ieder geval!

zonde Wim, jammer kerel... Ik heb zeer waarschijnlijk op zeer korte termijn nog wel net zo'n kleur vec van 1996 met een beetje schade op links voor. Maar bumper is nog te redden en kap nog heel. is een 1.6 maar is verder allemaal wel gelijk ja. Dat je 't ff weet...

succes met de afhandeling. GRTZ Erwin

netjes dat je hem nog "recht" weet te houden, kheb al veel ongevallen in duitsland gezien en vaak schieten ze van links naar rechts. succes met de afhandeling

Verhuizers hebben geleert altijd kalm te blijven in welke situatie ook he willem, wel klote voor je blij dat je zelf niks mankeert veel geluk met de afhandeling.Weet wel dat duitse politie agenten zeker niet partijdig zijn franse wel uit ervaring.

Terug
Naar boven