• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra

origineel gepost door wim-v6

sorry gebeurt gewoon, kan er niks aan doen haha......

Willem

maakt niet uit, ben er allang blij mee :D ik sleutel het liefst zelf aan de auto omdat dit nou eenmaal goedkoper is, en het is ook leerzaam ook.. dus vooral door blijven helpen willem :thumbup

natuurlijk ga ik nu niet zelf de koppakking veranderen mocht dat nodig zijn, maar een kabel vervangen gaat nog wel :D

tot zover -offtopic

willem, je auto ziet er steeds beter uit met al die aanpassingen :D

Ook niet alles hoor, Al dat Can-Bus geouwehoer begrijp ik geen snars van, maar dat komt met de tijd wel.

willem

@wim-v6 wrote:Ik zorg weer voor hun technische deel van hun auto's zo houden we onze ''Oude Opeltjes Rollend..

Willem

Nou, volgens mij heb ik er voor gezorgd door de juiste spullen (bak) te regelen dat je Opeltje nu - letterlijk - weer rolt.. 't kan aan mij liggen..

Leuke grille wel, maar toch lijkt het op de foto's alsof die niet helemaal goed past, hij lijkt krom/hol te staan, vooral de horizontale lamelen benadrukken dat. Op de foto hieronder gezien, rechterkant helt / lijkt naar buiten te komen. De onderste horizontale lamel/bar in de grille loopt links nagenoeg gelijk met de onderzijde koplamp, aan de rechterkant zit deze zichtbaar hoger.

100_6083.jpg

Sjiek dat die weer rijd :thumbup

Maare wat een snelheden in die versnellingen :shock:

Ooit een keer me meisje laten rijden, had 85km/u in de 2e versnelling vol in de toeren :thumbdown

Heb je nog een beetje door gewerkt dit weekend, want alleen die klepdeksel schoon maken is het enige wat ik je heb zien doen :jerry

Suc7 met de nieuwe opbouw ;) :thumb

Mooi bezig hoor.. heb je alleen nog nooit zien rijden omgeving zoetermeer, rij zelf in een niet onopvallende astra..

@martklanderman wrote:@sander2.5v6 wrote:@martklanderman wrote:@wim-v6 wrote:

die geven te weinig licht!!! (Stuk minder als de orig B2 Halogeen lampen in ieder geval)

Willem

Is bij mij toch echt andersom. M'n xenonlampen zijn echt 10x beter qua lichtbeeld en sterkte. Of dat komt door het Pilot setje wat erin zit ipv de originele lampen.

ik denk dat wim originele xenon koplampen bedoelt die ik dus heb. Als we jouw verlichting met mijn verlichting vergelijken dan zal er bij jouw wel een licht kanon uit komen! Dat is natuurlijk perfect als het niet verblindend is voor de tegenliggers. Maar de xenon koplampjes zien er wel geinig uit!

Ik heb originele xenon koplampen ;) Alleen voorzien van aftermarket xenon set.

Owkej, dat is appart! :wtf

Waren je ballasten kapot zodat je die door aftermarket ballasten hebt vervangen? En wat voor type lamp zit er nu dan in?

En nu moet ik zeggen dat ik geen klachten heb over mijn lichtbeeld hoor :angel

@martklanderman wrote:@wim-v6 wrote:

die geven te weinig licht!!! (Stuk minder als de orig B2 Halogeen lampen in ieder geval)

Willem

Is bij mij toch echt andersom. M'n xenonlampen zijn echt 10x beter qua lichtbeeld en sterkte. Of dat komt door het Pilot setje wat erin zit ipv de originele lampen.

ik denk dat wim originele xenon koplampen bedoelt die ik dus heb. Als we jouw verlichting met mijn verlichting vergelijken dan zal er bij jouw wel een licht kanon uit komen! Dat is natuurlijk perfect als het niet verblindend is voor de tegenliggers. Maar de xenon koplampjes zien er wel geinig uit!

:kewlpics :wors :wors :wors :wors :wors :wors

Echt VET Wim, Respect! Wou dat ik daar de ruimte en de ballen voor had.

Safe driving Jurgen

Hoor je dat Wim, 'petje' haha :jerry

Maar ziet er weer netjes uit hoor je wagen, zit inmiddels weer in elkaar, gepoetst, gesmeerd, afgedicht en alles weer op peil gebracht.

Netjes hoor..

Intussen is er wel een hoop veranderd weer aan de Vectra:

Zo zijn de teller MID en kachelpaneel van LED's voorzien:

Teller LED: (nog met gewoon lampje in de KM stand):

100_2412.jpg

100_2416.jpg

km teller LED:

100_2849.jpg

MID LED:

100_2845.jpg

en project kachelpaneel:

100_2961.jpg

100_2962.jpg

Willem

Wel geinig. De temperatuur op je BC lijkt echter minder fel dan de rest van de teksten

Heb je trouwens al is wat gehoord van die knakker voor ledjes in me astra tellerbak ?

Inmiddels bijna een jaar geleden dat die zei dat 'ie ze wel kon leveren.. :hmmz

Mooie bak nog steeds ondanks dat ie 120.000 km verder

is staat die d'r nog steeds netjes bij mooi verlaagd ook

Mooi xtra's heb je er ook ingebouwd zelf ben ik niet zo

handig:hmmzmaar een radiootje lukt nog wel:P

Heb de mijne eerst maar eens andere wieltjes gegeven

205/55/16 Michelin eronder en 16"LM velgjes 4x100

(heb me suf gezocht voor deze in 4x100:P)

Groeten Martijn

(hee Jeroen:P)

@ Jerremy: kan ze wel bij m oppikken nu, misschien komt ie vanavond nog langs namelijk, Dan pik ik ze er gelijk bij m uit voor je.

@ Martijn: Dank U, Probeer maar een Vectra-B1 Sport ED1 4gaats velgen te vinden.

Willem

Wat een feestverlichting heb jij in je auto :D:D:D:D

Was altijd al nieuwsgierig naar welke Vectra je nou had.

Ik had jouw topic nog niet eerder gezien.

En inderdaad, een hele mooie wagen, en allemaal optie's natuurlijk ingebouwd met je kennis en ervaring !!!!???

Hartelijke groet, Rik

Terug
Naar boven