• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra

ok. Dat je naar 'm toe gaat, of komt 'ie brengen ofzo ?

Maar heeft ' ie dan nu de goeie wel ?

Want in Astra F zijn toch anders dan in een Vectra B.

Het gaat mij om de teller bak en BC.

Heb je ook zicht op de kosten (+/-) ?

grt.

Ik heb deze LED's in een Astra-F gezien, (wel groen dan) ziet er goed uit jeroen.

en die leds zitten ook in mijn MID die in je astra gaan komen.

de laatste foto is wel beter daar zie je ook dat de tijd niet veel donkerder is als de rest, deze leds hoef je niet op te schuren!!!

MIDnwf.jpg

Willem

jup als het goed is wel

als ie ze hebt, neem ik ze mee!!

5 in de teller 2 in de MID als ik het goed heb.

ga ze wss ook plaatsen in de Combo denk ik, wel wit dan, of blauw, past bij de buitenkant haha..

Willem

ok. Weet niet hoeveel er precies in de tellerbak zitten eigenlijk.

Moet ik ff kijken straks op losse unit van de turbo

MID 2 ja.

Als rood lastig wordt mag amber ook. Maar GEEN wit, blauw of groen..

Ziet er mooi uut Willem,

Zo te zie bent je er heel zuunig mee prachtig Willem

Heb ook een vectra uit 97 x 1.8xe hetzelfde kleur alleen die van y is STUKKE mooier prachtig :thumbup thumbup thumbup thumbup thumbup thumbup :wors

Wim-V6, heeft Opel een Can-Bus systeem? Heb de T10leds wel gevonden maar ze zijn er in verschillende uitvoeringen met en zonder Can-Bus.

Ik neem aan dat ze voor de dashboardverlichting geen Can-Bus nodig hebben, maar zijn ze dan nog wel dimbaar? Of moet ik dan juist geen Can-Bus hebben?

ik heb nog een koppelingsplaat + drukgroeplager te vervangen, heb jij daar zin in ooit. ;) + :vertag

Zo te zien Willem heb jij er verstand van.

Ik zeker niet

Dirkjan

Hey Wim,

Nog ff je topic doorgespit leuke dingen aan je auto gedaan en helemaal met de versnellingsbak :thumb ,en die bak doet het nog helemaal naar wens??

Het type versnellingsbak die jij voor mij had opgezocht moeilijk te vinden man,maar heb de tijd :jerry

Grtz Denny

Terug
Naar boven