• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

winterslaap

saluma

Post vaak
Tja,zo is het zomer,en zo is het winter!

De tijd om m'n Kadett zijn winterslaap in te duwen.

Hij gaat een tijdje op stal tot volgend jaar en in die tijd gaat hij lekker slapen.Hij is moe van die 1500 kilometer die ik gereden heb.

jaahaaa,hij wordt ook een daggie ouder!

Ik zou zeggen............welterusten vriend!

OpelKadett004-3.jpg

Zijn er meerdere van jullie die je Kadett in de winterslaap duwen?

groetjes Marcel.

De onze staat al enige tijd stil in de garage, te slecht weer om met de bieber te rijden, doorvoor hebben we een Vectra en een Tigra voor dagelijks ook in wintermodes op dit moment

Mijn GTE bieber kan uitrusten tot het voorjaar ;)

2011-05-23202812-1.jpg

De onze staat al enige tijd stil in de garage, te slecht weer om met de bieber te rijden, doorvoor hebben we een Vectra en een Tigra voor dagelijks ook in wintermodes op dit moment

Mijn GTE bieber kan uitrusten tot het voorjaar ;)

2011-05-23202812-1.jpg

Enkel m'n daily (goudkleurige) komt dan nog buiten, binnenkort op winterbanden, overgins staan ze alle 5 't hele jaar door veilig binnen gestald.

Enkel m'n daily (goudkleurige) komt dan nog buiten, binnenkort op winterbanden, overgins staan ze alle 5 't hele jaar door veilig binnen gestald.

Mijn autos kruipen maar wat dichter bij elkaar in de winter. :D Van het geld voor de winterstalling kan ik een jaar lang een corsa rijden :P

Mijn autos kruipen maar wat dichter bij elkaar in de winter. :D Van het geld voor de winterstalling kan ik een jaar lang een corsa rijden :P

Mijn 2 c kadettjes, Manta B gsi staan het gehele jaar in de schuur kan ze pakken wanneer ik wil.

Maar uiteraad niet in de winter, dan staat de corsa a klaar :thumb

Mijn 2 c kadettjes, Manta B gsi staan het gehele jaar in de schuur kan ze pakken wanneer ik wil.

Maar uiteraad niet in de winter, dan staat de corsa a klaar :thumb

Mn rode C Ascona staat lekker in de garage met verse olie en de bandjes op 2,5 bar,accu los en aan de druppellader.

Als het dan eens een droge zonnige dag in het weekend is,sluit ik de accu aan en ga ik lekker een rondje om met m.

Mn rode C Ascona staat lekker in de garage met verse olie en de bandjes op 2,5 bar,accu los en aan de druppellader.

Als het dan eens een droge zonnige dag in het weekend is,sluit ik de accu aan en ga ik lekker een rondje om met m.

Mijn City staat al te bibberen in de kou :) Na de winter gaat er een verse 1.2 motor in, ook lassen we gelijk alle rotte plekken in de motorruimte dan. En daarna zien we wel weer :D

full.jpg

(Verstralers liggen in huis, ruitenwissers op 't dashboard, alle vloeistoffen zijn eruit qua Koelvloeitstof/ruitenvloeistof, moet alleen de radiator nog eventjes warm binnen leggen. Want die moet toch eruit i.v.m. ombouw van motor na de winter :))

Mijn City staat al te bibberen in de kou :) Na de winter gaat er een verse 1.2 motor in, ook lassen we gelijk alle rotte plekken in de motorruimte dan. En daarna zien we wel weer :D

full.jpg

(Verstralers liggen in huis, ruitenwissers op 't dashboard, alle vloeistoffen zijn eruit qua Koelvloeitstof/ruitenvloeistof, moet alleen de radiator nog eventjes warm binnen leggen. Want die moet toch eruit i.v.m. ombouw van motor na de winter :))

mijn e´tje heeft al 25 winters buiten gestaan...dus deze kan er ook wel bij ;)...maar geen droge plek tot mijn beschikking dus hij staat in de kou. ik rij er tot nu toe alleen mee naar het werk op zaterdag en de rest van de week staat ie al zoiezo stil. Maar heb nog een vectra a tot mijn beschikking (van onspap) en die heeft wel winterbanden dus dat is al wat veiliger. en bji ons in de straat wordt toch bijna nooit gestrooid dus dat scheelt gelukkig ook al.

mijn e´tje heeft al 25 winters buiten gestaan...dus deze kan er ook wel bij ;)...maar geen droge plek tot mijn beschikking dus hij staat in de kou. ik rij er tot nu toe alleen mee naar het werk op zaterdag en de rest van de week staat ie al zoiezo stil. Maar heb nog een vectra a tot mijn beschikking (van onspap) en die heeft wel winterbanden dus dat is al wat veiliger. en bji ons in de straat wordt toch bijna nooit gestrooid dus dat scheelt gelukkig ook al.

de champion v6 rijd nog even maar als de pekel er ligt blijft ie mooi staan thuis dan oak k de prelude wel

cabrio gsi v6 staat zoiezo nog binnen

Terug
Naar boven