• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

winterslaap

de champion v6 rijd nog even maar als de pekel er ligt blijft ie mooi staan thuis dan oak k de prelude wel

cabrio gsi v6 staat zoiezo nog binnen

mijn kadett gaat gewoon de winter door.

de b manta staat ook nog buiten.

heb geen ruimte in het hok.

en de astra moet ook de winter door.

heeft net een nieuwe apk

mijn kadett gaat gewoon de winter door.

de b manta staat ook nog buiten.

heb geen ruimte in het hok.

en de astra moet ook de winter door.

heeft net een nieuwe apk

Tja,mijn Kadettje staat ook in weer en wind.Een beetje beschut achter de schutting,maar nat worden doet hij wel.

In de auto heb ik een vochtvreter geplaatst en die leeg ik elke dag.Evengoed komt er een hoop water uit het bakkie!

gr Marcel.

Tja,mijn Kadettje staat ook in weer en wind.Een beetje beschut achter de schutting,maar nat worden doet hij wel.

In de auto heb ik een vochtvreter geplaatst en die leeg ik elke dag.Evengoed komt er een hoop water uit het bakkie!

gr Marcel.

De mijne staat ook al enige tijd lekker veilig en droog op stal. Hij is namelijk allergisch voor pekel (net als z'n baasje).. :ass

Zo staat hij er dus bij (alleen dan nu op z'n originele 13" staal)..

0-SAM_1154.jpg

0-SAM_1156.jpg

Als de wegen weer wat minder wit zijn, haal ik hem er wel weer uit voor een rondje.

Maar voorlopig staat ie dus nog wel even goed.

De mijne staat ook al enige tijd lekker veilig en droog op stal. Hij is namelijk allergisch voor pekel (net als z'n baasje).. :ass

Zo staat hij er dus bij (alleen dan nu op z'n originele 13" staal)..

0-SAM_1154.jpg

0-SAM_1156.jpg

Als de wegen weer wat minder wit zijn, haal ik hem er wel weer uit voor een rondje.

Maar voorlopig staat ie dus nog wel even goed.

@saluma wrote:Tja,mijn Kadettje staat ook in weer en wind.Een beetje beschut achter de schutting,maar nat worden doet hij wel.

gr Marcel.

Heb er ook over zitten na de denken om dat te doen maar daar is het bij gebleven en toen vergeten :???:

@saluma wrote:Tja,mijn Kadettje staat ook in weer en wind.Een beetje beschut achter de schutting,maar nat worden doet hij wel.

gr Marcel.

Heb er ook over zitten na de denken om dat te doen maar daar is het bij gebleven en toen vergeten :???:

mijn c-kadett staat mooi droog in de parkeergarage, maar dat betekent niet dat hij niet ff naar buiten mag als er een vers laagje sneeuw ligt :-P

de dagelijkse d-kadett zal de pekel moeten trotseren deze winter.

mijn c-kadett staat mooi droog in de parkeergarage, maar dat betekent niet dat hij niet ff naar buiten mag als er een vers laagje sneeuw ligt :-P

de dagelijkse d-kadett zal de pekel moeten trotseren deze winter.

mijn det gaat deze winter ook door. al zal hij de weg niet veel gaan zien. Ik pak vaak de astra of de 207 van me ouders :P Staat nu gestald onder de carpoort maar als de nood hoog is moet ie toch de winter gaan trotseren. de zomer velgen zijn er wel vanaf nu weer op de originele opel velgen verder. :D

mijn det gaat deze winter ook door. al zal hij de weg niet veel gaan zien. Ik pak vaak de astra of de 207 van me ouders :P Staat nu gestald onder de carpoort maar als de nood hoog is moet ie toch de winter gaan trotseren. de zomer velgen zijn er wel vanaf nu weer op de originele opel velgen verder. :D

Tja, mijn Kadett houdt niet echt een winterslaap maar als er pekel op de wegen ligt blijft hij mooi staan !

Een hazeslaapje wou ik het maar noemen haha.

Rik :)

Tja, mijn Kadett houdt niet echt een winterslaap maar als er pekel op de wegen ligt blijft hij mooi staan !

Een hazeslaapje wou ik het maar noemen haha.

Rik :)

Vandaag de hoes binnen gekregen die mik van Frenkie overgenomen heb.

Het was een mooie droge dag,dus ik hem de Kadett gewassen,met een blazer de kiertjes en naadjes drooggeblazen,even in de wax gezet en de deken over hem heen geslagen.

Accu eruit,die gaat naar zolder om over een maand of drie weer naar beneden te komen.

Ik ben erg benieuwd hoe zo'n autohoes zich gedraagt in de winter.Is voor mij de allereerste keer.

Tja,en dat weet je pas als je hem een keer gebruikt heb.

Hier de Kadett in slaapstand.

OpelKadett003.jpg

OpelKadett001-6.jpg

groetjes Marcel.

Vandaag de hoes binnen gekregen die mik van Frenkie overgenomen heb.

Het was een mooie droge dag,dus ik hem de Kadett gewassen,met een blazer de kiertjes en naadjes drooggeblazen,even in de wax gezet en de deken over hem heen geslagen.

Accu eruit,die gaat naar zolder om over een maand of drie weer naar beneden te komen.

Ik ben erg benieuwd hoe zo'n autohoes zich gedraagt in de winter.Is voor mij de allereerste keer.

Tja,en dat weet je pas als je hem een keer gebruikt heb.

Hier de Kadett in slaapstand.

OpelKadett003.jpg

OpelKadett001-6.jpg

groetjes Marcel.

Dat is perfect.Helaas heb ik geen garage.De oprit is vogens het Kadaster ff te smal en anders zouden we op de grond van de gemeente komen.Links op de onderste foto naast het hek is openbare weg,dus dat houdt op.

Wel komt er in de toekomst een carport.Maar dat kost me wel ff bijna €10.000 :shock: :shock: :shock:

Moet maar even wachten,eerst maar de badkamer onder handen nemen hahaha

Rijden doet hij helemaal niet meer nu.Ik heb een bestelbus van de zaak en mijn vrouw rijdt in de Volvo V40 voor haar werk.

De Kadett heeft dus echt rust.Tenzij........... de Volvo iets gaat mankeren.Dan zal ik hem even wakker moeten maken voor een dag.

Terug
Naar boven