• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Witte knipperlichtglazen Monza Senator A1 Commodore C

astraminator

Post weleens wat
Wie heeft er interesse in witte knipperlichtglazen voor bovenstaande modellen. Ik heb een bedrijf gevonden die ze kan maken maar dan moet het wel een kleine serie zijn. Zoals het er nu uitziet gaan ze alleen de glazen maken welke je dan zelf moet verlijmen.

Afhankelijk van de belangstelling is er wellicht ook een soort ruilsysteem te regelen waardoor je komplete units kan krijgen.

Prijzen zijn nog niet bekend.

Laat het even weten, ook wat ze mogen kosten. Kompleet als unit of alleen het glas.

wil ook wel eens zien hoe het staat in de mijne :p

ev730g.jpg

Eerlijk gezegd vind ik het persoonlijk niet zo mooi staan op mijn wagen. Vind hem er dan precies een beetje kaal uitzien. Ja ik had het precies ook al gezien dat men koplamp niet mooi zit. Maar toch zit ze er mooi in. Ook is het lichtbeeld perfect hetzelfde als de andere als ik hem op het werk voor de lichtmeter zet. Mss gezichtsbedrog of zit de spiegel net iets anders.

Als het je lukt een serie te laten maken wil ik er wel vier van je afnemen. Liefst complete units.

Ik denk dat als ze eenmal verkrijgbaar zijn dat meerdere personen ze willen hebben.

Groet, Marco

origineel gepost door Goossens Bjorn

Eerlijk gezegd vind ik het persoonlijk niet zo mooi staan op mijn wagen. Vind hem er dan precies een beetje kaal uitzien. Ja ik had het precies ook al gezien dat men koplamp niet mooi zit. Maar toch zit ze er mooi in. Ook is het lichtbeeld perfect hetzelfde als de andere als ik hem op het werk voor de lichtmeter zet. Mss gezichtsbedrog of zit de spiegel net iets anders.

ik vind het bij die van jou ook minder

maar bij zwart en bruin staat het wel goed

Ik heb een serie van 20 stuks aangevraagd complete units. Teveel wil ik er niet maken anders blijf ik ermee zitten en dan blijven ze toch uniek. Mocht er echt heel veel meer vraag zijn dan zien we dat dan wel weer.

ziet er goed uit zo ,beter als orgineel .ik hoor het graag voor een set .als volgend jaar de rekord gespoten is het mooi af zo

origineel gepost door bigsmile

ziet er goed uit zo ,beter als orgineel .ik hoor het graag voor een set .als volgend jaar de rekord gespoten is het mooi af zo

rekord is anders

of je moet er een senator monza a1 neus voor gelast hebben

of coomodore c

origineel gepost door monzaruba

He Ckad,

kan dat bedrijf ook witte knipperlichten maken voor senator B...? voor in de voorbumper...?:hmmz

Voor een senator B kun je glazen van een audi 100 gebruiken. Moet je iets aanpassen. Ik zal effe kijken waar ik die gevens ergens heb dan mail ik je het wel effe door.

Nee duurt even voor ik een reactie krijg van de producent. Die moet kijken wat het gaat kosten om e.e.a. te maken.

Mar zodra ik wat weet meld ik et.

he ron bedankt

vind het er niet echt mooier van worden die witte glazen

bij een groene auto

bij zwart bruin en goud staat het wel veel mooier

heb bij men e2 rekord aan een kant nu ook wit glas voor gemaakt

en daar staat het zeker niet verkeerd bij

Ik vind het ook stukken beter uitzien, maakt niet uit wat voor kleur auto. Alles beter dan die lelijke oranje knippers

Weet je wat het is:

Als ijzer zeldzamer was als goud en goud net zoveel te krijgen was als als ijzer nu,koste goud geen ruk.

Als iedere Monza A1 met witte knipperlichten was uigebracht en iemand kon oranje glazen maken zou dat helemaal het einde van de wereld zijn.

Wat ik bedoel,smaak is een zaak apart maar ik weet zeker dat de helf van de mensen die ze wil kopen ze puur met het idee koopt ik heb wat unieks.

Persoonlijk vind ik bij de A1 oranje mooier,wit is te modern voor als dat chroom en oudbollig gedoe zoals die vierkante neus en antiek dashbord/interieur.

Bij een A2 staat het veel beter.

En als ze wit een hit waren geworden waren ze wel in Australie gemaakt geworden,de Holden Commodore is daar nu nog hot wat betreft aftermarket delen zoals:

spoilers-remmen-uitlaten-tanks-motor delen enz enz alles nog vollop te krijgen,en een knipperlicht op massa schaal namaken in een andere kleur is kinderspel voor fabrikanten...

Terug
Naar boven