• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wonderbolt - oil restrictor bout - **Ze zijn op!!**

hoi Allemaal, sorry voor het lange wachten maar ik zat even in Kroatië.

Was even op vakantie geweest voor 2 weken. Volgende week begin ik weer en zal ik langs de draaier gaan om te zien of hij ze nu wel al af heeft.

Ik heb zelf een modelletje van Percy erin zitten en dat werkt perfect hoor. Geen klachten tot op heden.

Zelf heb ik nu 3500 km gereden met de bout erin en zelfs tegen de topsnelheid aangezeten met de auto. Het gaf allemaal niet.

1. Mark16v

2. MyzterOpel

3. Martijn b.

4. Zetos

5. Mike16v

6. ronOPC1

7. Za4ra OPC (zwarte zafira avatar)

8. xander n

9. ZA4A OPC (blauwe zafira avatar)

10. opctje

Heb er ondertussen ook eentje zelf besteld tijgetje57, heb er geen meer nodig.

Kan van de lijst af nu, wilde niet zo lang wachten.

Wel bedankt voor de moeite tot zover.

Nouw ik wacht wel even vind de prijs wel de moeite om te wachten..:D zet hem op tijger haha lekkere vakantie gehad?

Zetos, ik heb hem erin en echt geloof me voor dat geld is het echt aan te raden! geen olie stank meer en je merkt gewoon dat de turbo lekkerder loopt. Maar 1 Juli ben ik

bij EDS, vandaag afspraak gemaakt, dan gaan we is mijn

vermogen meten op de bank!

Groeten

origineel gepost door AstraGCoupeTurbo

Zetos, ik heb hem erin en echt geloof me voor dat geld is het echt aan te raden! geen olie stank meer en je merkt gewoon dat de turbo lekkerder loopt. Maar 1 Juli ben ik

Groeten

Hoe kan ik regelen dat je er wellicht eentje voor mij mee neemt? mrjbakker@live.nl

Grtz,

Martijn

origineel gepost door zetos

Nouw ik wacht wel even vind de prijs wel de moeite om te wachten..:D zet hem op tijger haha lekkere vakantie gehad?

Jazeker was een echte aanrader. Kroatie is erg leuk om naar toe te gaan als je echt heen gaat voor je rust.

Echt een relax vakantie, maar kan ook heel actief zijn daar, zwemmen, duiken, fietsen, tochten bijv naar Venetië.

Erg gaaf daar. En wat is nu 1400 km om te rijden in zo'n heerlijke auto LOL

origineel gepost door martijn b.

Groeten

Hoe kan ik regelen dat je er wellicht eentje voor mij mee neemt? mrjbakker@live.nl

Grtz,

Martijn

Nog ff geduld. A.s maandag ben ik weer aan het werk. Dan zal ik eens gaan kijken hoever het er mee staat. Anders gaan ik kijken of ik ze zelf kan gaan maken.

Groeten

Turbo lekkerder loopt zit tussen je oren vrees ik.

Als je hem niet plaatst voel je het alleen na zoveel km's in je portemonnee voor een nieuwe turbo.

@Tijgetje,

ik ga er maar niet op in, heeft geen zin, geloof dat jij degene was die er zo zeker van was dat mijn Turbo stuk was omdat je het ratteltje erbij pakte en olie zag? Maar succes met de bouten hoor. Meld wel steeds als je op vakantie gaat zodat

dat mensen daar rekening mee kunnen houden;)

Als ik daarop moet beknibbelen voor zo n bout, dan moet je ook geen Turbo rijden vind ik, maar een gewone opel.

Groeten.

hik nu op twee gedachten. tijgetje heeft zelf een originele erin en ik straks een immitatie.

Tijgetje, wil je ij aub van de lijst afhalen.

ik ga voor een echte.

Bedankt

martijn

Als ik daarop moet beknibbelen voor zo n bout, dan moet je ook geen Turbo rijden vind ik, maar een gewone opel.

Ohja, dus omdat je een auto rijd die een relatief hoge nieuwprijs had moet je ook voor alle onderdelen de hoofdprijs betalen? Lekkere redenatie is dat. Jij laat zeker ook alle reparaties bij de dealer uitvoeren... :sleeping

origineel gepost door martijn b.

hik nu op twee gedachten. tijgetje heeft zelf een originele erin en ik straks een immitatie.

Mja, maar is de "originele" niet ook gewoon een zelfgemaakt dingetje? :hmmz

Wat een onzin allemaal zeg. Ik heb de bout van Percy ingeleverd bij een professionele CNC draaierij. Denken jullie nou echt dat hun verschillende bouten maken ofzo??

Nee hoor de bout is precies hetzelfde als die van Percy, Regal, EDS.

Werking zal ook precies hetzelfde zijn. Dus als je 20 euro extra over hebt voor een kopie van iemand anders: "Be my guest."

En @astracoupeturbo: ik dacht dat het je turbo was. Dit omdat je hele inlaattraject vol hing met druppels olie.

En als je zelf bouten wilt regelen ga je niet iemand anders zijn topic hi-jacken. Maar dan is het beleefder dat je er zelf eentje opent. No offence.

**UPDATE:**

Ik werd zo juist gebeld dat ze klaar zijn. Dus maandag ga ik ze ophalen. En ja ik zal ze 1 voor allemaal in een oude turbo draaien om te zien of ze passen. Want ik ga geen zaken verzenden die niet passen. :angel

Terug
Naar boven