@jeroenk wrote:@Navy wrote:@jeroenk wrote:Verder zijn er genoeg mensen die gewoon rampzalig in het verkeer zijn, die mensen vallen je vaak wel op in smalle straatjes, grote parkeerterreinen of op zondag... Daar zitten echt figuren tussen die hun rbw niet waard zijn.
Ouwe mensen die op een 80 weg 50 gaan rijden en bij elke tegenligger afremmen.
Of mensen die met 70 aan het begin van de invoegstrook de rijbaan oprijden als jij er net aan komt met 120.
Of mensen die een bocht naar links afsnijden met jou als tegenligger.
Of mensen die bij zware regen uit het niets opdoemen met geen licht, of stadslichtjes.
Of mensen die bang zijn voor de kant van de weg en dus maar een meter van de kant afblijven, ook als de straat erg smal is.
Of vrachtwagenchauffeurs die door de dorpskern rijden terwijl er toch echt een bord staat dat dat verboden is (tja, mijn TomTom zegt dat ik zo moet rijden....).
Ja, en ik? Ik ben een goede chauffeur die nooit een fout maakt en nooit de regels overtreedt. :angel
Ik heb helemaal nergens beweerd dat ik een wereldchauffeur ben. Ik heb je alleen een beetje ongelukkig uitgedrukt; iedereen maakt fouten. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat iedereen fouten maakt in het verkeer. Waaronder ook de TS. Wat betreft hinderlijkheid zijn alle punten die jij genoemd hebt voor mij persoonlijk storender dan wat de TS heeft gedaan. Ook al zou ik op dat moment op de weg rijden. Dus: Direct rijbewijs afpakken = onzin. Dan zou dat dus voor de personen die bovenstaande dingen in jouw lijstje uitvoeren ook moeten.
Alhoewel sommige ouderen echt gevaarlijk zijn in het verkeer!
Offtopic: Vanavond weer slechtste chauffeur van nederland
Tja ouderen, die durven na een bepaalde leeftijd ook effe niets meer. En ja je hebt ook sommige bestuurders die het rustig aan doen, dan gebeuren er dingen waarvan je denkt moest dat echt nou zo? Vandaag vrachtwagen chauffeur voegt in ok duidelijk hij wilt invoegen maar ik rij naast je kom op ik rij normaal snelheid 100 hij pusht mij naar rechts, ik naar rechts dus ik wil die vrachtwagen inhalen komt er opeens uit het niets een auto zomaar plots voor mijn neus 3 rijbanen opgeschoven pal voor mij, blijkbaar zat deze naast de vrachtwagen. Tja dan denk je toch van moest dit nou echt serieus zo? Haal ik in komt er een blauwe auto ook invoegen snijd mij letterlijk af ik op rem anders ongeluk, joehoe hallow dode hoek trut. Tja kan je schelden wat je wilt maar sommige bestuurders :sleeping