• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wordt er snacht's geflitst op snelwegen(a50, a67,a73)?

Ik had op die auto geen naam hoor...... was een huurauto.... zonder enig letter erop..

ook niks gehoord van de Verhuurder..

willem

Vrachtwagenchauffeurs pesten is ook een zaak voor lamballen. Je kan als koekwous met je 740D wel een vrachtwagen pesten maar ik weet wel wie er lacht bij een aanrijding :jerry We zijn allemaal weggebruikers en Nederland is al zo klein dus probeer een beetje rekening met elkaar te houden. En zonder vrachtwagenchauffeurs mag je alles zelf uit R'dam en vanuit allerlei distri-centra zelf komen halen. Dan is het pas chaos.

Gewoon respect hebben voor andere weggebruikers! :thumb

Vrachtwagenchauffeurs pesten is ook een zaak voor lamballen. Je kan als koekwous met je 740D wel een vrachtwagen pesten maar ik weet wel wie er lacht bij een aanrijding :jerry We zijn allemaal weggebruikers en Nederland is al zo klein dus probeer een beetje rekening met elkaar te houden. En zonder vrachtwagenchauffeurs mag je alles zelf uit R'dam en vanuit allerlei distri-centra zelf komen halen. Dan is het pas chaos.

Gewoon respect hebben voor andere weggebruikers! :thumb

Dat is wat ze vergeten inderdaad..

maargoed, kan me wel kwaad lopen maken, meestal laten we het gewoon maar gaan, en zetten we deze lamballen wel een keer GOED klem in de stad...

Willem

Dat is wat ze vergeten inderdaad..

maargoed, kan me wel kwaad lopen maken, meestal laten we het gewoon maar gaan, en zetten we deze lamballen wel een keer GOED klem in de stad...

Willem

Die vrachtwagenchauffeur van vandaag kon ik wel een dreun verkopen sorry hoor dat was pas een klever -offtopic

Die vrachtwagenchauffeur van vandaag kon ik wel een dreun verkopen sorry hoor dat was pas een klever -offtopic

@wim-v6 wrote:Dat is wat ze vergeten inderdaad..

Willem

idd!,

ik laat vrachtwagens altijd voor bij het invoegen :thumbup rij met een opel-forum sticker op mijn corsa en ben veel te bang dat ik jullie tegenkom :P en dan zou ik het via hier wel horen ;) :jerry

@wim-v6 wrote:Dat is wat ze vergeten inderdaad..

Willem

idd!,

ik laat vrachtwagens altijd voor bij het invoegen :thumbup rij met een opel-forum sticker op mijn corsa en ben veel te bang dat ik jullie tegenkom :P en dan zou ik het via hier wel horen ;) :jerry

@RISL

ik maak helemaal niet iedere topicstarter voor idioot uit. (zo zou je het kunnen interpeteren mischien maar zo is het niet bedoelt)

rij zelf ook altijd te hard (zou ik mezelf ook idioot noemen dus)

er is bij mij een verschil tussen te hard rijden en belachelijk hard rijden

ik rij op de snelweg 140. geen 200

@RISL

ik maak helemaal niet iedere topicstarter voor idioot uit. (zo zou je het kunnen interpeteren mischien maar zo is het niet bedoelt)

maar even voor de duidelijkheid,

zit hier niet om iemand te kwetsen of zo hoor. gaf alleen mijn ongezouten mening ;)

maar even voor de duidelijkheid,

zit hier niet om iemand te kwetsen of zo hoor. gaf alleen mijn ongezouten mening ;)

@itsthedch wrote:@RISL

Tsja, wat is het probleem, als hij z'n rijbewijs kwijtraakt, moet aftikken of zn auto te pletter rijdt.... Zolang ie jou en mij er maar niet mee hindert ;)

@itsthedch wrote:@RISL

Tsja, wat is het probleem, als hij z'n rijbewijs kwijtraakt, moet aftikken of zn auto te pletter rijdt.... Zolang ie jou en mij er maar niet mee hindert ;)

Tsja, wat als...

Wat als er een meteoriet op mijn huis valt? Dan ben ik ook dood ;) Met name omdat de TS midden in de nacht deze snelheden haalt kan ik er niet wakker om liggen ;) Rampscenario's zijn makkelijk te verzinnen. Toch vind ik met 50-60 door de bebouwde kom een stuk erger... De gevaarsetting is vele male hoger

Tsja, wat als...

Wat als er een meteoriet op mijn huis valt? Dan ben ik ook dood ;) Met name omdat de TS midden in de nacht deze snelheden haalt kan ik er niet wakker om liggen ;) Rampscenario's zijn makkelijk te verzinnen. Toch vind ik met 50-60 door de bebouwde kom een stuk erger... De gevaarsetting is vele male hoger

Terug
Naar boven