• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

www.tuningchips.nl

Ik hoop dat je gelijk hebt Dietrich!

In mijn geval heb ik begin april €400+ euro overgemaakt en nog steeds geen enkel deel ontvangen.

Telefoon neemt hij niet op (tenzij ik met een ander nummer bel, dan neemt hij meestal wel op, maar momenteel ook niet)

Ik geloof best dat hij druk is, maar daar kun je je klanten niet mee laten zitten.

Gemaakte afspraken komt hij tot nu toe niet na. en ook zijn leveringsvoorwaarden is hij niet na gekomen (max. 90 (werk)dagen)

Kun jij niet eea bemiddelen dan Dietrich?

Kortom: Als ik aangifte doe dan wordt het wel opgelost begrijp ik?

Ikzelf heb inmiddels maar alle delen elders besteld, want ik moest toch wat.

Ben er goed ziek van iig.

Net gezien dat tuningchips.nl ook offline is.

mocht hij problemen hebben met dat bedrijf uit Frankrijk, dan kan hij dat toch gewoon zeggen in plaats van kinderachtig de telefoon niet oppakken en daarna gewoon het geld terug storten?

mocht hij problemen hebben met dat bedrijf uit Frankrijk, dan kan hij dat toch gewoon zeggen in plaats van kinderachtig de telefoon niet oppakken en daarna gewoon het geld terug storten?

Dat is gewoon een bepaalde instelling van een persoon....

Zulke lui moeten gewoon een stempel op hun hoofd krijgen met daarop de text "let op: niet mee zaken doen!"

Of gewoon heen gaan mocht je wat van hem willen hebben. Zoals alfred gedaan heeft met zn uitlaat.

Mij zul je er iig niet zien, door dat vage gedoe van hem toen.....

Dat is gewoon een bepaalde instelling van een persoon....

Zulke lui moeten gewoon een stempel op hun hoofd krijgen met daarop de text "let op: niet mee zaken doen!"

Of gewoon heen gaan mocht je wat van hem willen hebben. Zoals alfred gedaan heeft met zn uitlaat.

Mij zul je er iig niet zien, door dat vage gedoe van hem toen.....

Ik met ronald ook zaken gedaan heb de er toen velgen (RH cup) gekocht en op gehaald...

Heb ronald op msn. en we kletsen soms wel is.

Zoals nu.

maar ik vind dat jullie het zelf moeten oplossen en niet met een zeg maar tussenpersoon (dietrich)

Ik met ronald ook zaken gedaan heb de er toen velgen (RH cup) gekocht en op gehaald...

Heb ronald op msn. en we kletsen soms wel is.

Zoals nu.

maar ik vind dat jullie het zelf moeten oplossen en niet met een zeg maar tussenpersoon (dietrich)

ik heb m ook op msn.

Ten tijde voor bestelling was hij veel online en ook zeer vriendelijk.

Verschafte veel info etc.

maar je raad het al.

Ik zie hem nu noooit meer online.

terwijl hij dat dus blijkbaar wel is

ik heb m ook op msn.

Ten tijde voor bestelling was hij veel online en ook zeer vriendelijk.

Verschafte veel info etc.

maar je raad het al.

Ik zie hem nu noooit meer online.

terwijl hij dat dus blijkbaar wel is

Terug
Naar boven