• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

www.tuningchips.nl

@2nd Identity

Ik weet het, ik doe ook NOOIT meer zo zaken. Het rare is, toen ik hem 'kocht' leek er nog niks aan de hand. Toen waren er nog geen klachten.

@16v kadett c

Ja klopt, dit forum (of in ieder geval de vorige eigenaar/moderators) zijn er toen TE laks mee omgegaan. Zal me niks verbazen als ze onder 1 hoede spelen. Heeft ze veel geld opgeleverd zo te horen!

Oja, nog vergeten. Toen ik het blok ging ophalen was hij zogenaamd 'niet thuis'. Maar na wat lawaai maken kwam hij toch naar buiten, met een grote bek. Tja, leuk zaken doen...

@IceFreak wrote:@2nd Identity

Ik weet het, ik doe ook NOOIT meer zo zaken. Het rare is, toen ik hem 'kocht' leek er nog niks aan de hand. Toen waren er nog geen klachten.

@16v kadett c

Ja klopt, dit forum (of in ieder geval de vorige eigenaar/moderators) zijn er toen TE laks mee omgegaan. Zal me niks verbazen als ze onder 1 hoede spelen. Heeft ze veel geld opgeleverd zo te horen!

Oja, nog vergeten. Toen ik het blok ging ophalen was hij zogenaamd 'niet thuis'. Maar na wat lawaai maken kwam hij toch naar buiten, met een grote bek. Tja, leuk zaken doen...

U got PM :thumbdown

@IceFreak wrote:@2nd Identity

@16v kadett c

U got PM :thumbdown

ook ik wacht nog steeds of op de afgesproken onderdelen of mijn 35 euro die hij al in januari zou terug storten en het zou geen maand duren

we zijn nu 3/4 jaar verder nog niks terug gekregen

ben al eens bij zijn huis langs geweest maar niemand thuis

nee hij is goed in zijn afspraken nakomen,niet dus belooft gouden bergen ,maar niks klaar brengen ivm met drukte van zijn 4 bedrijven ???????????

gr kabouter

we wachten af

ook ik wacht nog steeds of op de afgesproken onderdelen of mijn 35 euro die hij al in januari zou terug storten en het zou geen maand duren

we zijn nu 3/4 jaar verder nog niks terug gekregen

ben al eens bij zijn huis langs geweest maar niemand thuis

nee hij is goed in zijn afspraken nakomen,niet dus belooft gouden bergen ,maar niks klaar brengen ivm met drukte van zijn 4 bedrijven ???????????

gr kabouter

we wachten af

Kan je wachten tot je eens ons weegt! Helaas, dat geld ben je echt kwijt....

Bezig met 4 bedrijven, bezig met z'n kont afvegen bedoel je!

Kan je wachten tot je eens ons weegt! Helaas, dat geld ben je echt kwijt....

Bezig met 4 bedrijven, bezig met z'n kont afvegen bedoel je!

krijg ook nog 50 euro van die lul,

wacht ik ook al ruim een jaar op,

vaak zat gezeik gehad met hem om schroefsets enz enz

betreft die x16xe dat blok kwam uit de corsa van zijn ex,

ik sprak bijde toen vaak,

krijg ook nog 50 euro van die lul,

wacht ik ook al ruim een jaar op,

vaak zat gezeik gehad met hem om schroefsets enz enz

betreft die x16xe dat blok kwam uit de corsa van zijn ex,

ik sprak bijde toen vaak,

Nee hoor de randen zijn via Tuningchips besteld en betaald geworden.

Hij heeft ze mij gewoon netjes geleverd zoals altijd als ik met hem zaken doe.

Terug
Naar boven