• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

YV-33-DX Opel Kadett E Life 1990

Omdat mn F bij de garage staat voor de APK en wat kleine reparaties, rijdt ik dus nu in mn E.

Dus gisteren even volgetankt en ik was heel nieuwsgierig wat nu het verbruik is bij gebruik elke dag.

Nou, dat liegt er niet om: 1:14,4 :wub (575:40= 14,4 l/km)

Mooi man :wub :wub

Blokje die totaal 470.000 (450.000 in mn F, 20.000 in mn E) kms heeft gereden

en dan zo'n verbruik laat zien, geweldig :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors

Dit wilde ik jullie even laten weten en mag bovendien niet ontbreken in dit mooie topic.

Rik :D

Omdat mn F bij de garage staat voor de APK en wat kleine reparaties, rijdt ik dus nu in mn E.

Dus gisteren even volgetankt en ik was heel nieuwsgierig wat nu het verbruik is bij gebruik elke dag.

Nou, dat liegt er niet om: 1:14,4 :wub (575:40= 14,4 l/km)

Mooi man :wub :wub

Blokje die totaal 470.000 (450.000 in mn F, 20.000 in mn E) kms heeft gereden

en dan zo'n verbruik laat zien, geweldig :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors

Dit wilde ik jullie even laten weten en mag bovendien niet ontbreken in dit mooie topic.

Heb onlangs 600km op 40L super 98 gereden.

Dit waren bijna alleen snelweg kilometers met een snelheid die tussen de 120-140 lagen.

Vond ik héél netjes voor een 1.8 met zo'n 230 000 op de teller :D

Denk dat een moderne motor echt niet heel veel zuiniger rijdt.

Heb onlangs 600km op 40L super 98 gereden.

Dit waren bijna alleen snelweg kilometers met een snelheid die tussen de 120-140 lagen.

Vond ik héél netjes voor een 1.8 met zo'n 230 000 op de teller :D

Denk dat een moderne motor echt niet heel veel zuiniger rijdt.

@Mr.F wrote:Mijn C16NZ doet met moeite 1:10/1:11 :D

Toch eens kijken of mijn nieuwe boordcomputer er invloed op uit kan oefenen want mijn C20LET doet het zelfde.

@Mr.F wrote:Mijn C16NZ doet met moeite 1:10/1:11 :D

Toch eens kijken of mijn nieuwe boordcomputer er invloed op uit kan oefenen want mijn C20LET doet het zelfde.

Mijn Kadett rijdt met zijn 3 versenllingen ik denk zo'n 1 op 8,a 9 .

Niet echt zuinig,maarja,hij maakt toch ook best wel wat toeren op de snelweg.Ik kom eigenlijk nooit boven de 110km/u !

Mijn Kadett rijdt met zijn 3 versenllingen ik denk zo'n 1 op 8,a 9 .

Niet echt zuinig,maarja,hij maakt toch ook best wel wat toeren op de snelweg.Ik kom eigenlijk nooit boven de 110km/u !

@saluma wrote:Mijn Kadett rijdt met zijn 3 versenllingen ik denk zo'n 1 op 8,a 9 .

Jouw E heeft een 4-bak toch ?

@saluma wrote:Mijn Kadett rijdt met zijn 3 versenllingen ik denk zo'n 1 op 8,a 9 .

Jouw E heeft een 4-bak toch ?

Terug
Naar boven