KadAstra-EF
Woont hier bijna
Ik ben vandaag bezig geweest om mn instrumentenpaneel te verwisselen voor een dezelfde exemplaar.
De dagteller bleef wel vaak hangen waardoor ik die niet op "0" kon krijgen.
Dit vond ik wel vervelend en laat ik nou net op de sloop 1,5 week terug een dezelfde instrumentenpaneel te hebben gescoord.
Dus de lampjes nieuw erin, kilometerstand terug gedraaid van 82.000 naar 36.000 km, dezelfde stand als bij de teller die ik eruit heb gehaald
en alles werkt heel netjes :wub :wub
Maar nu zit ik te twijfelen:
Ik heb in mn voorraad een E1 tellerbak met toerenteller.
Dat doet me denken aan mn eerste E Kadett, die had deze ook.
Aan deze E bewaar ik fijne herinneringen.
Maar als ik deze in mn huidige E zet dan gaat het weer ten koste van de originaliteit.
Immers, deze tellers zijn niet in een E2 "Life" gezet.
Misschien kan ik wel "even" rijden met die E1 met toerenteller, kan ik even dromen alsof ik weer in mn E1 rijdt :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping
Hier een paar foto's:
De E1 tellerbak met toerenteller:

En op deze foto is de onderste tellerbak van de E2 en de bovenste van de E1.

Qua schaalverdeling kan het, beide tellers hebben de nummers 1125
Rik
De dagteller bleef wel vaak hangen waardoor ik die niet op "0" kon krijgen.
Dit vond ik wel vervelend en laat ik nou net op de sloop 1,5 week terug een dezelfde instrumentenpaneel te hebben gescoord.
Dus de lampjes nieuw erin, kilometerstand terug gedraaid van 82.000 naar 36.000 km, dezelfde stand als bij de teller die ik eruit heb gehaald
Maar nu zit ik te twijfelen:
Ik heb in mn voorraad een E1 tellerbak met toerenteller.
Dat doet me denken aan mn eerste E Kadett, die had deze ook.
Aan deze E bewaar ik fijne herinneringen.
Maar als ik deze in mn huidige E zet dan gaat het weer ten koste van de originaliteit.
Immers, deze tellers zijn niet in een E2 "Life" gezet.
Misschien kan ik wel "even" rijden met die E1 met toerenteller, kan ik even dromen alsof ik weer in mn E1 rijdt :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping
Hier een paar foto's:
De E1 tellerbak met toerenteller:

En op deze foto is de onderste tellerbak van de E2 en de bovenste van de E1.

Qua schaalverdeling kan het, beide tellers hebben de nummers 1125
Rik