Omdat ik toch serieus over chiptuning na zit te denken, maar nog in twijfel ben vanwege het feit dat mijn blokje al 180dkm heeft gelopen. Ben ik benieuwd welke onderdelen er na chiptuning (EDS 235 pk 360nm) extra op hun donder krijgen. Tuurlijk is er de koppeling. Alleen vertoond deze nog geen enkele vorm van slijtage en als je netjes schakelt moet die hier wel tegen kunnen lijkt mij.
Zijn er nog andere onderdelen die eerder slijten of extra op hun donder krijgen? Slangen, buizen en ander klein gerei wat ik evt kan vervangen met verbeterde versies. Laat duidelijk zijn dat het tunen al duur genoeg is en ik eigenlijk geen extra budget heb. Kan een oudere distributieriem bijv met die power overweg of is het beter die te vervangen terwijl er nog 15dkm meegereden kan worden
Dit is meer ter inventarisatie in de toekomst..
Zijn er nog andere onderdelen die eerder slijten of extra op hun donder krijgen? Slangen, buizen en ander klein gerei wat ik evt kan vervangen met verbeterde versies. Laat duidelijk zijn dat het tunen al duur genoeg is en ik eigenlijk geen extra budget heb. Kan een oudere distributieriem bijv met die power overweg of is het beter die te vervangen terwijl er nog 15dkm meegereden kan worden
Dit is meer ter inventarisatie in de toekomst..