• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zafira OPC Turbo(update 07 april)

schone aanpassingen

opc blauw is altijd schoon kleurke al geweest

wat gebeurt met de irmscher velgen die onder de zafira steken

omdat er andere onderkomen zoals ik gelezen heb

doe zo voort

grtz chriske

schone aanpassingen

doe zo voort

grtz chriske

[rquote=1835500&tid=139464&author=chriske]schone aanpassingen

doe zo voort

grtz chriske[/rquote]

de irmscher wielen zijn verkocht aan orange arrow.

thnx voor de positieve reacties.

nog even en dan kan ik hem de cabine inrijden en hem een nieuwe volle blauwe laag geven en...............Surprise

[rquote=1835500&tid=139464&author=chriske]schone aanpassingen

doe zo voort

grtz chriske[/rquote]

de irmscher wielen zijn verkocht aan orange arrow.

thnx voor de positieve reacties.

nog even en dan kan ik hem de cabine inrijden en hem een nieuwe volle blauwe laag geven en...............Surprise

Gaaf hoor, vanaf volgende week gaat mijn plaatwerker hier ook naartoe werken aan mijn auto op dezelfde manier, ook een complete respray :D

Gaaf hoor, vanaf volgende week gaat mijn plaatwerker hier ook naartoe werken aan mijn auto op dezelfde manier, ook een complete respray :D

[rquote=1835565&tid=139464&author=InjectTheVenom]Gaaf hoor, vanaf volgende week gaat mijn plaatwerker hier ook naartoe werken aan mijn auto op dezelfde manier, ook een complete respray :D[/rquote]

blijft altijd spannend,een hele overspuiter.

morgen om 08.00 uur,begin ik met blokken van de body,dan kantjes schuren en dan de body naschuuren.oh ja de voorruit eraftillen,die ligt er al een week los op:D

dan alles afblazen,ontvetten,afplakken in de cabine,weer ontvetten,afkleven en de spuit erop.

en dan ga ik verder met de losse delen,hoop daar ook nog een lading van weg te spuiten,ligt aan de tijd.

[rquote=1835565&tid=139464&author=InjectTheVenom]Gaaf hoor, vanaf volgende week gaat mijn plaatwerker hier ook naartoe werken aan mijn auto op dezelfde manier, ook een complete respray :D[/rquote]

blijft altijd spannend,een hele overspuiter.

morgen om 08.00 uur,begin ik met blokken van de body,dan kantjes schuren en dan de body naschuuren.oh ja de voorruit eraftillen,die ligt er al een week los op:D

dan alles afblazen,ontvetten,afplakken in de cabine,weer ontvetten,afkleven en de spuit erop.

en dan ga ik verder met de losse delen,hoop daar ook nog een lading van weg te spuiten,ligt aan de tijd.

[rquote=1835660&tid=139464&author=tijgetje57]Wow jij weet wat je doet man!!

Echt in 1 woord geweldig, wist niet dat je zo handig bent! :D[/rquote]

hahaha,las je andere reactie net ook in het z20let topic,thnx

ik werk bij een opel dealer,met schadeherstel afdeling,zit lekker bij de bron:D

ik werk nu 15 jaar in de schade herstel,waarvan 12 jaar bij opel hekkert. die 3 jaar dat ik tussen door weggegaan ben heb ik nu nog spijt van.laat mij maar lekker aan opel kl**ten.

[rquote=1835660&tid=139464&author=tijgetje57]Wow jij weet wat je doet man!!

Echt in 1 woord geweldig, wist niet dat je zo handig bent! :D[/rquote]

hahaha,las je andere reactie net ook in het z20let topic,thnx

ik werk bij een opel dealer,met schadeherstel afdeling,zit lekker bij de bron:D

ik werk nu 15 jaar in de schade herstel,waarvan 12 jaar bij opel hekkert. die 3 jaar dat ik tussen door weggegaan ben heb ik nu nog spijt van.laat mij maar lekker aan opel kl**ten.

Ik kan alleen maar zeggen :wors

Van schadeherstel heb ik de ballen verstand, maar als dit allemaal (buiten werktijd?) gebeurd, dan heb je zeer zeker niet stil gezeten, en anders denk ik ook niet.

Ik kan alleen maar zeggen :wors

Van schadeherstel heb ik de ballen verstand, maar als dit allemaal (buiten werktijd?) gebeurd, dan heb je zeer zeker niet stil gezeten, en anders denk ik ook niet.

nou vanmorgen om 08.00 uur begonnen met blokken/schuren,afblazen,ontvetten,afplakken,ontvetten,afkleven,naden kitten, en omdat hij nat in nat wordt gespoten eerst alles in de grondlak,dan zonder te schuuren tussendoor kleur 1 op het dak:o dan het dak afplakken,kleur 2 erop,papier van het dak en alles in 3 lagen blankelak.en toen was het 17.00 uur

hier de :kewlpics

van het schuuren

P110108_115328.jpg

P110108_115355.jpg

afplakken in de cabine

P110108_124624.jpg

P110108_124639.jpg

P110108_124655.jpg

nat in nat grondverf

P110108_132837.jpg

P110108_132847.jpg

dan lak maken