• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zeelandweekend 2010

origineel gepost door bettine

origineel gepost door manta73

Wat wil dan allemaal meenemen Eddie,hutje is toch redelijk compleet.

Oja vrouwen he,k snap um.

K snap het helemaal.

Grrr.waarschijnlijk moeten ze nog piesen onderweg ook.

Succes,mate

See you. in Arnemuiden

Hé hé Gieleke, durf je wel :swear.

Ik moet altijd langer wachten op die kerel van mij dan hij op mij... En hij is ook altijd degene die onderweg weer moet plassen.... :sleeping

Je hebt wat uit te leggen in Zeeland:P

Sorry schat,tis niet persoonlijk bedoeld

Maar eerder een feest van herkenning.

In die zin dat toen, onze beide kids nog echt klein waren.

Mams steenvast,meer kofferbak kleemde dan er is/was.

Nog steeds.

Op pad met de A-Manta

Maar eerlijk,ze is/was altijd op de dingen voorbereid,en ikke niet.Mannen

Vrouwen denken altijd verder.

Veel verder.

Zo iets

oei oei giel scoor je niet mee (je heb wel beetje gelijk hoor ):jerry

maar idd met kids ben je wat meer nodig normaal kan het wel maar nu lag de lpg tank in de weg

deze heb ik nu verplaatst

maar nu is mijn benz tank lek wat ik dr in wou zetten :cry:cry:cry

dus nog even andere oplossing zoeken

origineel gepost door MantaTeamTwello

opgeven??heb ik wat gemist???

hoeft niet percee maar is voor de camping wel makelijk

Eddie,ik zou zeggen trekhaak,aanhangwagen.

Opgelost.

Of wat wij een jaar of geleden hebben gedaan

Met 2 manta's komen.

Voor alles is een oplossing.

Succes mate

de "turkenbak" blijft ook thuis. het wordt waarschijnlijk gewoon een aanhangertje. is toch wel comfortabel.

zodat ik niet bij elke bocht en elke hobbel in de weg de banden de spatbord randen uitschuren.:P

je mag geen (klein) vuurtje stoken dacht ik? in een bbq misschien wel?

@manta 73

ja trekhaak heb ik wel ,maar is pokke eind rijden dus liever zonder aanhanger ,maar oplossing is wel in zicht lpg tank ligt nu op plek van de benzine tank en alle slangen zijn verlengt enkel nog andere benz tank vinden ,had dr 1 die precies in zij scherm paste maar die is hellaas lek ,maar komt wel goed

2 manta s effe wat overbodige luxe

@Dualramfreak

kom je met de cabrio?

origineel gepost door eddepet007

@manta 73

ja trekhaak heb ik wel ,maar is pokke eind rijden dus liever zonder aanhanger

hey eddy,

wij moeten bijna dezelfde afstand rijden..vrijdag gewoon lekker optijd vertrekken (is de bedoeling) en dan toeren we rustig met manta's caravan enz richting zeeland.. en dan doen we waarschijnlijk niet mee met de eventuele toerrit die uitgezet is en zondag weer terug toeren..:thumbup

origineel gepost door mar10manta

origineel gepost door a-manta-turbo

ik ben er ook dat weekend hellaas zonder de turbo :cry

de sleurhut moet ook mee :P een manta turbo , die de sleurhut niet kan trekken?!:o. ik was op het limburg weekend maar zag daar meerderemanta`s ja en zonder turbo. met een caravaan erachter!:D

onder de turbo komt geen haak

ik neem de blauwe a maar mee denk ik

de sleurhut moet ook mee :P een manta turbo , die de sleurhut niet kan trekken?!:o. ik was op het limburg weekend maar zag daar meerderemanta`s ja en zonder turbo. met een caravaan erachter!:D

ik neem de blauwe a maar mee denk ik oke mooi man goed bezig, ik hoop eigenlijk dat IEDEREEN met een MANTA komt!!:thumbup das wel zo fijn

hey eddy,

wij moeten bijna dezelfde afstand rijden..vrijdag gewoon lekker optijd vertrekken (is de bedoeling) en dan toeren we rustig met manta's caravan enz richting zeeland.. en dan doen we waarschijnlijk niet mee met de eventuele toerrit die uitgezet is en zondag weer terug toeren..

heb het vorig jaar ook met aanhanger gereden ,maar verschil tussen 90 en 130 is vrij fors zeg maar over zo n eind

wij hebben dan ook daar een hut gehuurd dus hoeven er dus geen tent ed mee

alst allemaal mee zit dan heb ik nu kofferbak ruimte genoeg

enkel nog een rvs nood benz tank plaatsen

voor het op benz starten

dan effe velg op halen bij banden boer dan ben ik er in principe klaar voor

ik neem de blauwe a maar mee denk ik oke mooi man goed bezig, ik hoop eigenlijk dat IEDEREEN met een MANTA komt!!:thumbup das wel zo fijn

daar ben ik ook een groot voorstander van het is wel een treffen van de manta club en het moet niet zo zijn dat er dan geen manta te zien is

origineel gepost door eddepet007

@manta 73

ja trekhaak heb ik wel ,maar is pokke eind rijden dus liever zonder aanhanger ,maar oplossing is wel in zicht lpg tank ligt nu op plek van de benzine tank en alle slangen zijn verlengt enkel nog andere benz tank vinden ,had dr 1 die precies in zij scherm paste maar die is hellaas lek ,maar komt wel goed

2 manta s effe wat overbodige luxe

nee, we komen met de rothmans. beter voor de behendigheid wedstrijd:P

nee hoor, ik heb in de cabrio geen gordel en de kleine meid moet ook veilig mee. anders waait ze eruit achterin

@Dualramfreak

kom je met de cabrio?

oke snap ik hier blijft de cabrio waarschijnlijk ook thuis maar heb wel gordels achterin

ja behendigheids wedstrijd is met de witte iets wat minder denk ik dan met de gele kwa acceleratie

maar is ook voor de fun jahh

bedoeling is wel dat ik weer mee doe want vorig jaar was mijn dochter zeer beledigt dat ze niet mee mocht rondtje haha

daar ben ik ook een groot voorstander van het is wel een treffen van de manta club en het moet niet zo zijn dat er dan geen manta te zien is

mee eens!:o

Kijk zeelandweekeind leeft wel in ieder geval,dat is mooi.

En idd laten we allemaal met de manta komen(indien mogelijk)

K zit zelf ook nog te dubben,met welke.

De bruine a is 100% de gele heeft een jankende achteras,maar kun je gewoon mee rijden.

En heeft wel m'n voorkeur,maar ja zou die vast kunnen slaan?

Ook link met een gezin erin mischien.

Hoe dan ook wat leuk dat er van alle kanten van nederland mantaliefhebbers bij elkaar komen.

Of trouwens ook uit belgie,waren ook aanwezig vorig jaar.

K geloof dat het nederlands elftal ook speelt,op die zaterdag.

Toeval,dat dat samen valt natuurlijk.

Mantaliefhebbers/bezitters.komt alle

origineel gepost door manta73

Kijk zeelandweekeind leeft wel in ieder geval,dat is mooi.

En idd laten we allemaal met de manta komen(indien mogelijk)

K zit zelf ook nog te dubben,met welke.

De bruine a is 100% de gele heeft een jankende achteras,maar kun je gewoon mee rijden.

Ook link met een gezin erin mischien.

Hoe dan ook wat leuk dat er van alle kanten van nederland mantaliefhebbers bij elkaar komen.

Of trouwens ook uit belgie,waren ook aanwezig vorig jaar.

K geloof dat het nederlands elftal ook speelt,op die zaterdag.

Toeval,dat dat samen valt natuurlijk.

Mantaliefhebbers/bezitters.komt alle groot scherm bij de bar aanwezig, om te kijken

gaat heel lang goed hoor met zo n as janken wel vaker

gewoon complete as zoeken en der onder zetten

als je dr helemaal niet uitkomt wil ik je desnoods wel keer helpen

als het meezit komen wij ook ,ik ben vrij,( maar mijn vrouw weet het nog niet of ze nog een baan heeft en kan dus niks plannen en vrij vragen laat staan der vakantie doorgeven morgen mag ze soliciteren op der eigen baan dat is erg raar)

origineel gepost door wolro

als het meezit komen wij ook ,ik ben vrij,( maar mijn vrouw weet het nog niet of ze nog een baan heeft en kan dus niks plannen en vrij vragen laat staan der vakantie doorgeven morgen mag ze soliciteren op der eigen baan dat is erg raar)

En jij bent? :hmmz

Terug
Naar boven