• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zeelandweekend 2010

ik heb de sleurhut weer uit de stalling gehaald dus moet goed komen

er is daar wel stoom aanwezig neem ik aan of moeten we dat zelf maken :P:P

origineel gepost door mantaray

zaterdag heb ik andere afspraken

mocht het droog zijn dan kom ik op zondag ff langs met de manta ! dat zou te gek zijn ray! zou hem graag eens bekijken

origineel gepost door a-manta-turbo

ik heb de sleurhut weer uit de stalling gehaald dus moet goed komen

er is daar wel stoom aanwezig neem ik aan of moeten we dat zelf maken :P:P

ja natuurlijk , ook gratis douchen en er is ook WC papier:thumbup wat je bijna overal zelf moet meenemen:thumbdown

origineel gepost door baboe

hoi hoelaat begint dat vandaag ? en hoelaat waar verzamelen ?

vandaag ??? :hmmz

volgend weekend... is de meeting...

volgende week ! zaterdag vanaf 10.00 bij auto team vlissingen! camperen doen we op camping de witte raaf arnemuiden waar zondags ook de behendigheidswedstrijd gehouden word

origineel gepost door mar10manta

origineel gepost door opelmanta29

Zo te zien wordt het een druk weekend. ik dacht ook al zoiets :thumbup niet alle "vaste " zeelandgangers zijn dit jaar aanwezig! dus hoop ik dit jaar op meer MANTA`S:D:P

Dat klopt wij gaan dit keer met de I200 passen rijden in oostenrijk en Italie, 5 dagen sturen met als klapper de STELVIO pass. :thumbup:thumbup

Ik wens jullie een mooi weekend en natuurlijk mooi weer!!

origineel gepost door MantaTeamTwello

vandaag ??? :hmmz

volgend weekend... is de meeting...

die vraag kom ik al vaker tegen

zal wel iets mis gegaan zijn

origineel gepost door kadettsr

Het ziet er naar uit dat ik er zaterdags bij ben met de toerrit.

Manta loopt weer.

Moeten nog wel wat dingen gebeuren, maar dat gaat vast goed komen deze week of volgende week:afro goed bezig

Jaja, heeft wat tijd en geld gekost :P.. maar hij doet ut iig weer redelijk :D..

Eigenlijk moest ik nog ff de keerklep in de tankvulhals plaatsen, maar of ik dit ga halen weet ik niet!:vertag

Hij ziet er dus waarschijnlijk niet wonderbaarlijk netjes uit, maar daar wordt aan gewerkt zeg ik maar zo;)

volgende week ! zaterdag vanaf 10.00 bij auto team vlissingen! camperen doen we op camping de witte raaf arnemuiden waar zondags ook de behendigheidswedstrijd gehouden word

hoe laat is de start van de toerrit?? moet nog even voor die tijd in goes zijn en dan weet ik of ik het nog kan halen.

En nog een vraag heb wel eens gelezen dat jullie onderling contact hebben via de cb is dit nog zo?? anders zet ik mijn cb weer in de manta.

cu next week

ben net terug uit goes en heb er een paar oude opels gespot bij van vliet als ik het ff snel heb gezien.

ze staan boven op de eerste etage een gt en een b manta ik denk nog veeeel meer.

veel plezier volgende week en hoop dat het net zo droog en mooi weer was als van het weekend.:agent

origineel gepost door JohnC

ben net terug uit goes en heb er een paar oude opels gespot bij van vliet als ik het ff snel heb gezien.

ze staan boven op de eerste etage een gt en een b manta ik denk nog veeeel meer.

veel plezier volgende week en hoop dat het net zo droog en mooi weer was als van het weekend.:agent

wel jammer dat je een week te vroeg was :D

maar nu weet je dus wel de weg :P:P

origineel gepost door JohnC

veel plezier volgende week en hoop dat het net zo droog en mooi weer was als van het weekend.:agent en een a manta automaat een b ascona 4 deurs, maar die vent vraagt bedragen om niet te verkopen

Zo wij zijn gisteren aangekomen

en meteen al visite van Martien en zijn vriendin.

Het is nu nog lekker rustig hier maar dat gaat

vrij snel veranderen als ik lees wie er allemaal komt.

Ik zou zeggen tot vrijdag.

Terug
Naar boven