• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zijn er geen calibra fans meer?!?!?

Handelsbenaming: Calibra X25XE

bron: RDW

Alleen Klopt daar geen Snars van, daar de Auto van 1993 is, en de X25XE pas vanaf 1996 geleverd is..

Willem

er zijn nog genoeg liefhebbers,maar die hebben er allemaal al 1 ( of meerdere ) of willen geen v6....

mijne waren ook allemaal een import, degene die ik nu rij ook weer...

maar ok,daar was de prijs ook naar

ik heb nu een hele nette 94er 16v 4x4 in de ''zeldzame'' kleur Violet

voorzien van leer en helemaal orrigineel op t de verlaging na

daar heb ik iig minder als 1000euro voor gegeven, en de 4x4 is gewoon werkend en met een bijna vol jaar apk

Ik Denk ook idd dat de Calibra fan al is voorzien, heb er zelf ook 2.

De auto zit nu op een leeftijd dat die te oud is voor de jeugd, die weten vaak niet eens meer wat een Calibra is.

Heb ook al een aantal Calibra's voorbij zien komen op MP. van oud Calibra liefhebbers die z'n Calibra aan de wilgen hebben gehangen en voor een habbekrats weg hebben gedaan.

Die van mij gaan de deur niet meer uit, ik heb nog een orginele Calibra Cliff op mijn verlanglijstje staan.

En idd onderelen zijn ook steeds moeilijker te verkopen, tja

Ik heb mijn Calibra nu in bezit, is van '92

Maar ik ga vandaag denk even knappe foto's maken voor op internet.

Het is zeker een 2.5 V6 maar denk dat het komt omdat hij ingevoert word..

Bumper die eronder zat is eraf en zit een andere op ( wees maar niet bang voor kleurverschil want dat is er niet.. )

Maar vanavond zet ik de andere foto's online

Zorg dan ook dat de auto als geheel op de foto staat, en niet steeds een stukje voorkant of een stukje achterkant.

En anders inderdaad in onderdelen verkopen (mits je daar de tijd en ruimte voor hebt).

hij heeft een tijdje voor onderdelen gestaan..

Maar leverd niks op.. en ze willen altijd rare dingen.. 1 stoel of 1 kop.. dus dat heb ik er ook maar afgehaalt..

Ik wacht het welk af of hij verkocht word

Ik zou er bijna een donor Calibra bij nemen als ik plek had.

Maar dan moet het wel een Red Top zijn.

Ik sluit me aan bij trashmetal.

Doe wat met de gegeven info in dit topic.

Zonder APK ben je absoluut kansloos op een nette prijs.

Zo bedoelde ik het niet,

ik ga die foto's veranderen enzo en daarna afwachten of ik hem verkoop en anders blijft hij voorlopig nog hij staat in een loods in de schorsing dus.. APK word geregeld( eerst even die 2 dingetjes maken en dan de kar op )

morge even andere foto's doen

Ik heb de mijne vandaag verkocht voor €350,-.

Op de mijne zat ook geen APK, geen achterbumper en een kmstand van 220.000

Ik heb de auto ook maar weg gedaan voor zo weinig geld omdat er maar weinig mensen reageerden. Originele prijs was €650,-, maar ik was allang blij dat ik 1 serieuze reactie heb gekregen. Vaak zijn er van die "grappige" mensen die je auto afkraken en dan op het einde 50 euro bieden ofzo.

Ik ben heel blij dat ik van de Calibra af ben, want morgen krijg ik een auto van de zaak, jahwel een Seat Leon FR.

Ohja wat miss ook belangrijk is, is om wat gratis erbij te geven, ik heb bijv gratis de originele velgen en een set banden meegegeven (die ik toch al had liggen). Of bijv dat de APK geregeld kan worden bij de verkoop, natuurlijk wel op jouw kosten.

( Ik ken nog wel een adresje waar ze je auto telefonisch keuren :P )

Ik had nog gereageerd op opel forum. 350 is echt niks ik had je auto hier nog wel kwijt gekunnen voor onderdelen :jerry

@Maurice89 wrote:Ik had nog gereageerd op opel forum. 350 is echt niks ik had je auto hier nog wel kwijt gekunnen voor onderdelen :jerry

Ja, weet je wat het was. Ik zag de biedingen op opel forum veel te laat, hij was toen al verkocht.

Idd 350 euro is niks, maar ik heb er een leuke auto voor terug.

De Seat Leon FR rijdt super, haha in en uitstappen gaat ook stukke makkelijker xD

Voor het geld wat je vraagt staan er nettere calibras te koop.

1ste minpunt is de voorbumper (veel scheuren beschadegingen)

2e is de achterbumper (gaatje bij de uitlaat)

3e is de apk en eventuele makementen.

4e is de uitlaat is geen gezicht zo

5e is mottorruimte zit vol met zand.

6e is hij staat onjuist op kenteken.

Er zijn er te vinden met geen van deze mankementen voor hetzelfde geld.

Als je auto in betere conditie zou zijn denk ik dat je hem snel kwijt bent.

Mijn v6 was binnen een paar weken al verkocht.

Had geen enkele schade orgineel nederlands en velgen zonder stoeprandschaden vrijwel helmaal orgineel.

Op einddemper en xenon na.

Terug
Naar boven