• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zijn er geen calibra fans meer?!?!?

@Patrick24 wrote:Ik heb er ook nog een en die blijft lekker staan.

ze worden nu al zeldzamer en hoe minder er straks des te gewilder ze worden :D

Het is altijd nog afwachten of ze zelfzaam worden. Ofja wat de prijs gaat doen. Wie wil er nou zo'n zware auto in de toekomst? met het hele gebeure kwa belasting enzo...

Een calibra is bijna gewoon licht te noemen in vergelijking met de huidige auto's.

Tegenwoordig weegt een astra meer dan een calibra v6 of turbo door alle veiligheid spullen in de auto.

En als je nu al kijkt wat sommigen voor een calibra op mobile.de vragen denk ik dat ze ook wel wat in waarde gaan stijgen. Maar is allemaal afhankelijk van de vraag en aanbod natuurlijk.

@Patrick24 wrote:En als je nu al kijkt wat sommigen voor een calibra op mobile.de vragen denk ik dat ze ook wel wat in waarde gaan stijgen. Maar is allemaal afhankelijk van de vraag en aanbod natuurlijk.

Dit is ook de verwachting van mijn plaatwerker hij merkt eveneens dat de Calibra prijzen voorzichtig weer beginnen te stijgen, als de mijne straks af is hoop ik hem dusdanig bekend te kunnen gaan maken dat mensen de Calibra niet langer zomaar slopen of afkraken maar in ere gaan herstellen.

Ja ik hoop ook dat de calibra straks echt een liefhebbers auto word.

Maar dan zullen mensen toch echt de auto niet meer als daily moeten gaan gebruiken.

Hoe meer km er op zo een auto staat des te minder ze waard zijn want niet iedereen zal er veel geld in steken om de auto te restaureren.

En wat mij betreft hoe minder er zij des te meer waard ze worden

Die prijzen van mobile.de liggen vrij hoog al begint het wel bij een paar honderd euro. Het stopt bij 12.000 voor de turbo versies ! :D

op markt plaats zie je de prijzen van 750 tot 6000 voor de calibra. En inderdaad ik denk dat die prijzen toch zullen stijgen ongeacht de kilometer stand.

toevallig deze week de 250.000 km behaald. het is dan wel met het nodige onderhoud geweest maar hij blijft rijden !

heb ook nog nooit gehad dat de calibra mij in de steek heeft gelaten. ook mijn vorige 2 cali,s niet

Ik weet niet of de prijzen stijgen. Ik kan ook 3 duizend voor de mijne vragen met alle extra's maar ik beur tog maar max 1500 of minder ;)

Heb bijv deze cali op het oog: http://link.marktplaats.nl/610884470" onclick="window.open(this.href);return false; en 1500 is al veel zit niet eens leer in. En hoger word er niet eens geboden....

Ah 78.000 km is nieuw?

Nu ja, veel is het natuurlijk niet.

Ik dacht dat calibra's maar tot 97 gemaakt zijn??

Allersinds het blijft toch wel veel geld.

Dat bedoel ik dus en zelfs de 8v gaan voor 6.000, weg.

Je ziet dus dat het daar al stijgt alleen denk ik dat de prijzen in nederland niet zo hoog zullen worden.

@knight-rider wrote:Ah 78.000 km is nieuw?

Nu ja, veel is het natuurlijk niet.

Ik dacht dat calibra's maar tot 97 gemaakt zijn??

Allersinds het blijft toch wel veel geld.

Als hij voor langere tijd in de showroom blijft staan komt hij pas in 1998 op kenteken ;)

Terug
Naar boven