• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zijn er ook MOTORRIJDERS op het Opel forum

Wij hebben hier een Rode Honda Shadow staan , ik meen een VT750C uit 1983 . Dus een mooie chopper :wub

Ik zelf rij geen motor ...en achter op krijg je mij al helemaal niet ook al vind ik het allemaal erg mooi om te zien , bij een ander.

hier wordt er niet zoveel mee gereden , eega is ziek en sinds die afgelopen zomer er een ongeluk mee heeft gehad is de animo helaas een heel stuk minder.

kweet niet als dit ook onder de categorie motors valt :)

maar ik rijd dit :) voor 95 % toch over de baan :)

hier is ie wel wat vuil had em net terug in orde gemaakt na 3 weken stilgestaan te hebben met stukken

toen was het even knallen natuurlijk maar meestal gewoon mee naar het werk enzo :)

zie je ook goed aan de bandjes :)

266459_4134095185181_746802818_o.jpg

51988_4134096705219_114339681_o.jpg

Hihi RISL....jah dat dacht ik ook maar schijnbaar weten we nog niks :angel , les je ook op een XF6?? Heb twee weken geleden GSXR750 SRAD getest, fuck da gaat hard!!

Sinds paar weekjes in het bezit van een Honda CB 750 F2 uit 1978. Zal welleens foto's maken, ding ziet er niet uit maar dat komt wel.

Ik heb een ouwe cb400f caferacer uit 76 ofzo. Geen licht of bedrading. maar het ding gaat tot de 100 als de brandweer.

Heb alleen nog steeds geen motor rijbewijs. en dat kost een hoop geld aan boetes :) Mocht er iemand nog interesse in hebben ;)

Ook nog een Honda ssje staan met 85 cc. Alleen geen kenteken. Kost ook een hoop geld aan boetes :P hahaha

heb 2 maandjes een skyteam skymax 125 gehad :)

en vele scootertjes en crostuffen en wallaroo's en weet ik veel :)

toen moest ik kiezen wegens financiele redenen tussen de manta of de dax :)

en da dax zat toch niet genoeg power in dus is hij de deur uitgegaan :)

maar hoop binnen paar jaar toch een supermotard erweer bij te hebbe :)

moto's zitten gewoon in mijn bloed :)

hier de dax met de corsa nog :)

30182_1419518082450_1067601695_31237772_7870134_n.jpg

DSC07226.JPG

Hij is een beetje aagepast, er zit volgens mij een shadow iig een andere honda tank op. Achterspatbord hebben ze beetje mishandeld maar heb er eentje van een Soes GS klaar liggen die net zo kort is en de wielen zijn blauw waar ik nie zo'n fan van ben.

Dit is mijn frikandel! Moet nog nodige aan gebeuren. Hij loopt niet zo heel lekker, af en toe een misfire, en hij mag wel een nieuw likje verf gebruiken maar inde basis een heel goed ding. Frame is hard. Blok is buiten het probleempje niet gaar ofzo, schakelt lekker, remt goed. Ligt fijn op de weg en loopt als hij goed is nog verrekte hard ook en fraai geluidje uit de 4in1. Ik ben er blij mee :D

@RISL, en alles goed gegaan met AVB bij jou? Ik had een mooie stunt :P Eerste x uitwijkoefening ging ik de te langzaam zei die....2e x ik met bijna 60 erdoor tik ik met de punt van me laars de pylon aan omdat ik lekker plat ging whaha...maar hij keurde hem toch goed! :angel Fine by me :D

Nu 19 nov. op voor me AVD

@stellema

NICE ONE!!!

Ik hou van jaren '70 fietsen ;) Na verschillende apparaten gereden te hebben ben ik ondertussen druk op zoek naar een leuke Yamaha TRX850, mooie wendbare 2 pitter :wub

Heb inmiddels m'n AVB binnen, theorie had ik al.

Nu zo snel mogelijk slagen voor AVD, in ieder geval voor 19 januari, anders val ik alsnog onder de nieuwe regels :thumbdown

nee is gsxr 750 rijdt super hiervoor had ik gsxr 1000 top was 310 dat is pas een bike wil tog weer tereug naar een 1000 k10 van de zomer gr baboe

Ja, dubbelclutchen, tussengas, heel-and-toe, ik heb het ook allemaal van m'n rij-instructeur geleerd. Ben ook geslaagd met de complimenten van m'n examinator over de voertuigbeheersing (dat was bij de motor helaas niet zo, dat ging wat minder soepel.

Dat rijdt wel lekker, Baboe, zo'n 1000, denk ik?

Ik denk zelf ook over een 1000 (maar dan in een naked) of een 1200 cc Buell....kun je lekker de hooligan uithangen :D

Ik ben nu al verslaafd aan de snelheid van m'n lesmotor (en dat is een 600 cc, al kun je die ook aardig opentrekken :D )

Whahaha jah, herkenbaar, mijn instructeur had in de Clio-Cup gereden, ghegeh op t eind sjeezden we met 160 met corrola Diesel over de snelweg, stoplichtprintjes, schakelmomenten leren en opzoeken.....door de mac-drive en met een hand rijden terwijl je met andere milkshake drinkt, want dat ging ik volgens hem ook vaak zat doen dus konden we maar geoefend hebben....en idd, truucjes, tussengas, double clutchen, gheghe, toen ik klaar was kon ik wer rijden da stond vast, whahaha...

Terug
Naar boven