• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

2.0 B Ascona, een blijvertje.

Er is weer wat gebeurd met de ascona! :)

Foto`s zeggen genoeg denk ik.

06112011364.jpg

12112011375.jpg

weg verdamper.

12112011376.jpg

12112011377.jpg

Gastank er ook uit.

Nadat de gasinstallatie eruit gehaald was nog een paar uur lopen kloten om de auto weer aan te laten slaan.

Ik was 2 stekkertjes vergeten terug aan te sluiten, ga ze maar vinden :???:

EN! een klasgenoot van mij heeft ook een ascona gekocht voor wanneer hij dalijk zijn rijbewijs behaald heeft!

bijgenaamd de groene schuit ;)

11112011371.jpg

Is het een bekende van hier?

@astrastationgsi wrote:ik heb ook een ascona sport gekocht heeft 5 a 6 jaar in garage gestaan

Nice :thumbup

die van mijn klasgenoot komt bij de eerste eigenaar vandaan en is superstrak, altijd goed onderhouden en recentelijk over gespoten.

Het is alleen wel een 1.2 S :P

Er is weer wat gebeurd met de ascona! :)

Foto`s zeggen genoeg denk ik.

06112011364.jpg

12112011375.jpg

weg verdamper.

12112011376.jpg

12112011377.jpg

Gastank er ook uit.

Nadat de gasinstallatie eruit gehaald was nog een paar uur lopen kloten om de auto weer aan te laten slaan.

Ik was 2 stekkertjes vergeten terug aan te sluiten, ga ze maar vinden :???:

EN! een klasgenoot van mij heeft ook een ascona gekocht voor wanneer hij dalijk zijn rijbewijs behaald heeft!

bijgenaamd de groene schuit ;)

11112011371.jpg

Is het een bekende van hier?

Laat ie eerst maar eens een tijdje rijden met die 1.2 anders rijdt ie m dalijk nog plat ook, en ik heb m beloofd dat ik m dan wat aandoe :P haha

En daarbij heb ik in de garage ook nog het een en ander liggen voor m, waaronder een 1.9S en een 1.6S :)

Over de 5-bak krijg je nu een pm-etje

@astrastationgsi wrote:ik heb ook een ascona sport gekocht heeft 5 a 6 jaar in garage gestaan

Nice :thumbup

die van mijn klasgenoot komt bij de eerste eigenaar vandaan en is superstrak, altijd goed onderhouden en recentelijk over gespoten.

Het is alleen wel een 1.2 S :P

Het is eventjes stil geweest hier, maar morgen is het dan eindelijk zover!

er gaat aan mijn Ascona gelast worden!

Eerst de wielranden, dan de 2 gaten links en rechts voorin, dan nog een gat in de kofferbak en nog wat plekjes.

Als de wagen dan weer helemaal netjes dicht en voorzien van een laagje verf is, kan er eindelijk weer bekleding worden aangebracht!

Morgen zal ik foto`s van het werk en hopelijk goede resultaten posten!

@SanguiniusNL wrote:Het is eventjes stil geweest hier, maar morgen is het dan eindelijk zover!

Eerst de wielranden, dan de 2 gaten links en rechts voorin, dan nog een gat in de kofferbak en nog wat plekjes.

Als de wagen dan weer helemaal netjes dicht en voorzien van een laagje verf is, kan er eindelijk weer bekleding worden aangebracht!

In velsen noord, of heb je wat anders gevonden?

Laat ie eerst maar eens een tijdje rijden met die 1.2 anders rijdt ie m dalijk nog plat ook, en ik heb m beloofd dat ik m dan wat aandoe :P haha

En daarbij heb ik in de garage ook nog het een en ander liggen voor m, waaronder een 1.9S en een 1.6S :)

Over de 5-bak krijg je nu een pm-etje

Het is eventjes stil geweest hier, maar morgen is het dan eindelijk zover!

@SanguiniusNL wrote:Het is eventjes stil geweest hier, maar morgen is het dan eindelijk zover!

In velsen noord, of heb je wat anders gevonden?

@2000 wrote:In velsen noord, of heb je wat anders gevonden?

In beverwijk op m`n werk, mijn zwager heeft aangeboden om te lassen :)

We hebben op de zaak toch een werkplaats met brug, dus lekker makkelijk!

Terug
Naar boven