Geeft niks, je bent niet de 1e die even 2 doorelkaar haalt.
Wat ik ervan weet is het volgende: Qua pk-bereik is er niets van bekend of je daar ruimer mee kan of minder ruimer wat mee kan, dwz. met een std. systeem.
Wel bekend is dat het systeem strakker afgeregeld is en daardoor zuiniger zou moeten omgaan met de brandstof dan een LE-Jetronic systeem. Je zou daardoor aan kunnen nemen dat je hier dan eerder problemen mee zou krijgen dan met gebruik van het LE-jetronic systeem ware het niet dat ook deze vol sensoren zit die dus de brandstoftoevoer weer regelen, het kan dus best zo zijn dat je dus dmv drukverhoging je het PK-bereik kan vergroten maar verwacht wordt wel dat dit systeem eerder aan z'n tax zit dan het ouwe systeem wat in aanvang al te rijk geregeld is.
Naast dat dit systeem complexer is dan de oudere systemen wat op zich wel overbrugbaar is om aan te sluiten in een Manta, Ascona, of welk (ouder) model dan ook zit je ook met de voltage waarden, het stationair toerental is wat lastig te regelen heb ik ondervonden; ooit heb geholpen dit in een Manta te bouwen en het bleek dat de toerenteller een andere waarde aangaf dan in werkelijkheid het geval was.
Persoonlijk zou ik een standaard systeem wat afgeregeld is voor de motorspecificatie van bijv. deze 2.4i motor (125pk en 200Nm koppel) niet gaan gebruiken als ik al van plan was er meer uit te halen, ik zou dan eerder voor een programeerbaar systeem gaan, dat hoeft niet direct een DTA systeem te zijn met throttle bodies, dit soort motronic systemen zijn ook wel om te bouwen, maar dat vereist de nodige electro- en computerkennis.
Systemen als bijv "Megasquirt" zijn wel te vinden op internet, het basis systeem is dan wel weer te gebruiken, maar zal dan wel aangepast moeten worden.
Ik ben wat meer "old-skool", voor mij werkt een LE-jetronic goed genoeg en verder ben ik gek op Weber carburateurs, voor vragen over bewerken van Mototronic of programeerbare injectie, daar kan ik verder weinig van vertellen. Ik weet dat er hier meer zitten die er veel meer over kunnen vertellen dan ik kan.
Meer info over "Meagsquirt":
http://www.msefi.com/index.php