• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Armsteun voor GTC

Kan ook niet aan jou stoel denk ik. De wang van jou stoel is veel te groot. Heb zonet een beetje gezocht en zag dat het inderdaad bij het seat comfort pakket hoort. Hij is dus ook in de GTC geleverd Jelmert_astra aangezien ik hem ook heb.

Ja ik was bij de Dealer hier geweest maar die zij dat hij alleen die gene kon vinden die aan inderdaad in dat bakjes zit.

Maar ik wil die gene die aan je stoel vast zit en inderdaad mee kan schuiven dit omdat mijn vrouw ook in de auto rijd en een stuk kleiner is dan ik ben.

Nou zij de dealer dat als ik een ( bestel) code weet van deze armsteun hij hem meschien wel kon vinden.

Alvast bedankt voor alle reacties.

Ja ik was bij de Dealer hier geweest maar die zij dat hij alleen die gene kon vinden die aan inderdaad in dat bakjes zit.

Maar ik wil die gene die aan je stoel vast zit en inderdaad mee kan schuiven dit omdat mijn vrouw ook in de auto rijd en een stuk kleiner is dan ik ben.

Nou zij de dealer dat als ik een ( bestel) code weet van deze armsteun hij hem meschien wel kon vinden.

Alvast bedankt voor alle reacties.

Is wel interessant zo'n armsteun. Heb even zitten zoeken in EPC, daar staan twee types.

Voor de 5drs & station en één voor de GTC.

Die voor de 5drs & station is zoals op de foto. Die van de GTC is alleen maar de armsteun zeg maar, dus zonder die twee dingen die links staan.

Maarja, welke moet je nu hebben voor de GTC...

GM nr. kan ik wel opzoeken in EPC, maar dan moet ik wel weten welke je wilt.

51166111.png

Is wel interessant zo'n armsteun. Heb even zitten zoeken in EPC, daar staan twee types.

Voor de 5drs & station en één voor de GTC.

Die voor de 5drs & station is zoals op de foto. Die van de GTC is alleen maar de armsteun zeg maar, dus zonder die twee dingen die links staan.

Maarja, welke moet je nu hebben voor de GTC...

GM nr. kan ik wel opzoeken in EPC, maar dan moet ik wel weten welke je wilt.

51166111.png

@OpelJeff

Dit is de armsteun van de tekening op foto's

Voor deze auto had ik een GTC met precies de zelfde stoelen en seatpack als nu in mijn TT. Ik weet wel dat het toen 2008 niet te leveren was in de GTC. Vreemd want in deze auto zit het wel zelfde stoelen. Maar volgens mij moet het "gewoon' (ik ben niet handig) voor de meeste van jullie te doen zijn.

CIMG1153.jpg
CIMG1152.jpg

CIMG1150.jpg
CIMG1151.jpg

CIMG1149.jpg

@OpelJeff

Dit is de armsteun van de tekening op foto's

Voor deze auto had ik een GTC met precies de zelfde stoelen en seatpack als nu in mijn TT. Ik weet wel dat het toen 2008 niet te leveren was in de GTC. Vreemd want in deze auto zit het wel zelfde stoelen. Maar volgens mij moet het "gewoon' (ik ben niet handig) voor de meeste van jullie te doen zijn.

CIMG1153.jpg
CIMG1152.jpg

CIMG1150.jpg
CIMG1151.jpg

CIMG1149.jpg

@Klanderman

Was die van jou wel af fabriek?

Want dan ben ik alsnog in staat om het even te melden bij de dealer ook al is het 3 jaar geleden. :argue

Ze hebben me toen zo'n Armster ding aangesmeerd voor de hoofdprijs.:fy1

@Klanderman

Was die van jou wel af fabriek?

Want dan ben ik alsnog in staat om het even te melden bij de dealer ook al is het 3 jaar geleden. :argue

Ze hebben me toen zo'n Armster ding aangesmeerd voor de hoofdprijs.:fy1

Hij zat erin toen ik de auto kocht. Ik heb de auto niet nieuw gekocht maar hij ziet er in mijn ogen toch echt origineel uit. Anders heeft de vorige eigenaar het wel heel netjes laten doen en ook met exact hetzelfde leer als op mijn stoelen.

Als ik op het internet zoek zie ik genoeg GTC's met deze armsteun.

Zou ook niet weten waarom deze niet leverbaar zou zijn in een GTC. Hij was toch ook verkrijgbaar in de station en 5 deurs? Hier zitten gewoon dezelfde stoelen in hoor.

Zag vandaag op het werk nog een 5 deurs enjoy staan zonder het seat comfort pakket die deze armsteun ook had (zonder leer dan).

Hij zat erin toen ik de auto kocht. Ik heb de auto niet nieuw gekocht maar hij ziet er in mijn ogen toch echt origineel uit. Anders heeft de vorige eigenaar het wel heel netjes laten doen en ook met exact hetzelfde leer als op mijn stoelen.

Als ik op het internet zoek zie ik genoeg GTC's met deze armsteun.

Zou ook niet weten waarom deze niet leverbaar zou zijn in een GTC. Hij was toch ook verkrijgbaar in de station en 5 deurs? Hier zitten gewoon dezelfde stoelen in hoor.

Zag vandaag op het werk nog een 5 deurs enjoy staan zonder het seat comfort pakket die deze armsteun ook had (zonder leer dan).

[rquote=1917385&tid=146596&author=Klanderman]Ik heb hem dus ook. Is niet zo duidelijk op de foto maargoed, dan heb je een idee.

DSCF1813.jpg
[/rquote]

Ja dit is de gene die ik bedoel.

Deze is veel mooier dan die andere.

Maar niemand weet waar ik verder zon armsteun kan kopen ?

of een Nr van de leuning ???

Terug
Naar boven