• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Armsteun voor GTC

[rquote=1917385&tid=146596&author=Klanderman]Ik heb hem dus ook. Is niet zo duidelijk op de foto maargoed, dan heb je een idee.

DSCF1813.jpg
[/rquote]

Ja dit is de gene die ik bedoel.

Deze is veel mooier dan die andere.

Maar niemand weet waar ik verder zon armsteun kan kopen ?

of een Nr van de leuning ???

Ik heb de foto's weer even teruggezet ( had me albums gereorganiseerd )

@ OpelJeff

Ik denk dat Atama daar wel aan kon komen toch ?

Die heeft de juiste tekening volgens mij

Succes Jan

Ik heb de foto's weer even teruggezet ( had me albums gereorganiseerd )

@ OpelJeff

Succes Jan

[rquote=1917661&tid=146596&author=jwvanyperen]Ik heb de foto's weer even teruggezet ( had me albums gereorganiseerd )

@ OpelJeff

Succes Jan [/rquote

Aan Atama ,

Heb je genoeg info zo :angel

[rquote=1917661&tid=146596&author=jwvanyperen]Ik heb de foto's weer even teruggezet ( had me albums gereorganiseerd )

@ OpelJeff

Succes Jan [/rquote

Aan Atama ,

Heb je genoeg info zo :angel

Ik zie alleen nu net pas op de foto dat er 2 bevestigingpunten getekend zijn maar dat is misschien uitwisselbaar voor bestuurder aan de andere kant ( engeland )

Ik zie alleen nu net pas op de foto dat er 2 bevestigingpunten getekend zijn maar dat is misschien uitwisselbaar voor bestuurder aan de andere kant ( engeland )

Als je een hoop uitzoek werk wil besparen kan je eugene contacteren zoals reeks aangeven.

Hij verkoopt zulke dingen en zal je dan ook snel kunnen helpen ;).

www.gm-tuningparts.nl

Adres

GM-Tuningparts VOF

Oirschotseweg 92A

5684 NL Best

Tel.: +31-654984999

Succes ;)

Als je een hoop uitzoek werk wil besparen kan je eugene contacteren zoals reeks aangeven.

Hij verkoopt zulke dingen en zal je dan ook snel kunnen helpen ;).

www.gm-tuningparts.nl

Adres

GM-Tuningparts VOF

Oirschotseweg 92A

5684 NL Best

Tel.: +31-654984999

Succes ;)

Ik zou gewoon zoals rdh al zegt naar gm-tuningparts mailen of gewoon naar een andere dealer gaan want hij moet daar echt te krijgen zijn. Is gewoon origineel opel.

Als het niet lukt kun je de mijne wel kopen, krijg je alleen de hele auto er bij. Heb hem te koop staan namelijk:P (sorry voor het misbruiken van je topic;)) haha.

Valt me trouwens wel op dat de dealer echt heel vaak en makkelijk zegt van we hebben het niet, als ik dat hier zo op het forum zie....

Ik zou gewoon zoals rdh al zegt naar gm-tuningparts mailen of gewoon naar een andere dealer gaan want hij moet daar echt te krijgen zijn. Is gewoon origineel opel.

Als het niet lukt kun je de mijne wel kopen, krijg je alleen de hele auto er bij. Heb hem te koop staan namelijk:P (sorry voor het misbruiken van je topic;)) haha.

Valt me trouwens wel op dat de dealer echt heel vaak en makkelijk zegt van we hebben het niet, als ik dat hier zo op het forum zie....

Dank je wel. Is carbon folie. Ik had het eerst ook op mijn spiegels maar dat vond ik niet zo mooi lijken. Is echt leuk spul, als je het zat bent trek je het er weer af.

Dank je wel. Is carbon folie. Ik had het eerst ook op mijn spiegels maar dat vond ik niet zo mooi lijken. Is echt leuk spul, als je het zat bent trek je het er weer af.

[rquote=1917720&tid=146596&author=OpelJeff]

Aan Atama ,

Heb je genoeg info zo :angel[/rquote]

Helaas niet, die je daar ziet is officieel voor een 5drs/station. Ik denk dat je die nodig hebt voor de GTC maar weet het niet zeker... En er is nog veel keus in bekleding e.d.

[rquote=1917720&tid=146596&author=OpelJeff]

Aan Atama ,

Heb je genoeg info zo :angel[/rquote]

Helaas niet, die je daar ziet is officieel voor een 5drs/station. Ik denk dat je die nodig hebt voor de GTC maar weet het niet zeker... En er is nog veel keus in bekleding e.d.

Terug
Naar boven