• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G 1.6 16v opties voor meer pk?

Wel jammer, hoe het bij dit type met chiptuning zit weet ik niet, maar de restricties uit het luchtfilterhuis halen is een oplossing die niks extra kost en wel het rijplezier vergroot, helaas zitten er een aantal mensen op het forum die reacties geven waar je helemaal niks aan hebt, zoals adviseren een andere auto te kopen, dat is niet wat de vraagsteller vraagt en hij heeft er dan ook helemaal niks aan dat iemand zo'n antwoord geeft.

Mark

Wel jammer, hoe het bij dit type met chiptuning zit weet ik niet, maar de restricties uit het luchtfilterhuis halen is een oplossing die niks extra kost en wel het rijplezier vergroot, helaas zitten er een aantal mensen op het forum die reacties geven waar je helemaal niks aan hebt, zoals adviseren een andere auto te kopen, dat is niet wat de vraagsteller vraagt en hij heeft er dan ook helemaal niks aan dat iemand zo'n antwoord geeft.

Mark

5 pk op 200 pk misschien niet, maar als je maar pak hem beet 74 pk hebt dan zit er wel een verschil in, net als meer trekkracht, kwa pk's zal de modificatie van het luchtfilterhuis niet veel opleveren maar hij loopt net even iets lekkerder en dat merk je.

ben het met opel-mark wel eens.

waarom gekozen voor een 1.6 8v. ik vind hem persoonlijk erg fijn rijden, rijd gewoon lekker door, met een snellere auto, rijd ik ook harder. (eerste auto was een mitsu colt 1.8 16v gti uit 93. lag binnen een week inmekaar, 160pk op een kleine 700kg 9gestript)

nu weer ontopic. mijn mening is verteld.

[rquote=1917240&tid=146528&author=opel-mark]5 pk op 200 pk misschien niet, maar als je maar pak hem beet 74 pk hebt dan zit er wel een verschil in, net als meer trekkracht, kwa pk's zal de modificatie van het luchtfilterhuis niet veel opleveren maar hij loopt net even iets lekkerder en dat merk je.[/rquote]

dat heet tussen de oren

:D

5 pk op 200 pk misschien niet, maar als je maar pak hem beet 74 pk hebt dan zit er wel een verschil in, net als meer trekkracht, kwa pk's zal de modificatie van het luchtfilterhuis niet veel opleveren maar hij loopt net even iets lekkerder en dat merk je.

Nee tussen de oren is iets geheel anders, vaak bij anderen die of niet kunnen rekenen of geen respect tonen aan anderen:fy1

ben het met opel-mark wel eens.

waarom gekozen voor een 1.6 8v. ik vind hem persoonlijk erg fijn rijden, rijd gewoon lekker door, met een snellere auto, rijd ik ook harder. (eerste auto was een mitsu colt 1.8 16v gti uit 93. lag binnen een week inmekaar, 160pk op een kleine 700kg 9gestript)

nu weer ontopic. mijn mening is verteld.

Niet iedereen is retard die een 1.6 16v 100pk koopt ... :o

Economische redenen, rij over een paar jaar wel een dikke diesel gechipped. :P

[rquote=1917240&tid=146528&author=opel-mark]5 pk op 200 pk misschien niet, maar als je maar pak hem beet 74 pk hebt dan zit er wel een verschil in, net als meer trekkracht, kwa pk's zal de modificatie van het luchtfilterhuis niet veel opleveren maar hij loopt net even iets lekkerder en dat merk je.[/rquote]

dat heet tussen de oren

:D

ik heb een 1.6 16v, goed bij nagedacht voor ik de auto ging kopen. als beginnende rijder ben ik er tevreden mee.

ik kan goed in het verkeer mee gaan en inhalen gaat ook wel net:P maja als ik meer pk's wil koop ik wel en andere auto als mijn astratje helemaal op is:) 1.6 is om te leren rijden.

Nee tussen de oren is iets geheel anders, vaak bij anderen die of niet kunnen rekenen of geen respect tonen aan anderen:fy1

Zoals al heel vaak is gezegt is hier maar een goede optie voor,

een andere auto kopen of gewoon genoegen nemen met je 1.6

Niet iedereen is retard die een 1.6 16v 100pk koopt ... :o

Economische redenen, rij over een paar jaar wel een dikke diesel gechipped. :P

ik heb een 1.6 16v, goed bij nagedacht voor ik de auto ging kopen. als beginnende rijder ben ik er tevreden mee.

ik kan goed in het verkeer mee gaan en inhalen gaat ook wel net:P maja als ik meer pk's wil koop ik wel en andere auto als mijn astratje helemaal op is:) 1.6 is om te leren rijden.

Terug
Naar boven