Hallo,
ik heb net een nieuwe astra van me werk gekocht,
ik werk bij een garage. en daar is de ecu toen die tijd vervangen.
Nu zoekt hij nog heel erg in zijn stationair toeren en vooral met een koude start valt hij direct uit. maar zodra ik een beetje gas geef en op 1000 toeren hou pakt ie 'm na 30 sec.
en blijft hij lopen maar toch is hij nog steeds aan het zoeken hij verhoogt zijn toeren en laat hem weer zakken, zo schommelt dit. tot dat hij warm is of een stukje heeft gereden.
maar omdat nou iedere ochtend te doen vind ik ook niks!
nou heb ik gehoord dat de gasklep een stappen teller heeft. en dat die ingeleerd moet worden. mijn vraag nu is hoe leer ik deze in?
hoorde laatst van een monteur ong. dit verhaaltje:
Gaspedaal vol in - Contact aan - 2sec. ingetrapt houden - gas los - contact uit.
en vertelde hij dat hij zo zijn hoogste toeren en zijn laagste toeren wist.
alleen ik weet niet meer of ik dit zo goed heb, ben het verhaaltje min of meer vergeten dus weet niet of ik het zo goed zou doen.
weten jullie hier raad mee?
Mvg.
natuurlijk heb ik eerst de zoekfunctie gebruikt
maar helaas niks gevonden.
ik heb net een nieuwe astra van me werk gekocht,
ik werk bij een garage. en daar is de ecu toen die tijd vervangen.
Nu zoekt hij nog heel erg in zijn stationair toeren en vooral met een koude start valt hij direct uit. maar zodra ik een beetje gas geef en op 1000 toeren hou pakt ie 'm na 30 sec.
en blijft hij lopen maar toch is hij nog steeds aan het zoeken hij verhoogt zijn toeren en laat hem weer zakken, zo schommelt dit. tot dat hij warm is of een stukje heeft gereden.
maar omdat nou iedere ochtend te doen vind ik ook niks!
nou heb ik gehoord dat de gasklep een stappen teller heeft. en dat die ingeleerd moet worden. mijn vraag nu is hoe leer ik deze in?
hoorde laatst van een monteur ong. dit verhaaltje:
Gaspedaal vol in - Contact aan - 2sec. ingetrapt houden - gas los - contact uit.
en vertelde hij dat hij zo zijn hoogste toeren en zijn laagste toeren wist.
alleen ik weet niet meer of ik dit zo goed heb, ben het verhaaltje min of meer vergeten dus weet niet of ik het zo goed zou doen.
weten jullie hier raad mee?
Mvg.
natuurlijk heb ik eerst de zoekfunctie gebruikt
maar helaas niks gevonden.