• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H ombouw naar Full options

okeey ik moet het nog even kijken.. ik heb wel een REC. (ff op je topic gekeken en vergeleken bij mijn auto).

ik hou je op de hoogte:)

okeey ik moet het nog even kijken.. ik heb wel een REC. (ff op je topic gekeken en vergeleken bij mijn auto).

ik hou je op de hoogte:)

REC heeft niets te maken met je BC.

BC is puur schermsoftware... je hoeft het dan ook enkel te programmeren in je scherm...

Gewoon kijken naar ICE WARNING ACTIVE bij de informatie als je de codes doorloopt... ik heb Index 001 en Code 009 geloof ik.

REC heeft niets te maken met je BC.

BC is puur schermsoftware... je hoeft het dan ook enkel te programmeren in je scherm...

Gewoon kijken naar ICE WARNING ACTIVE bij de informatie als je de codes doorloopt... ik heb Index 001 en Code 009 geloof ik.

De opcom is binnen vant weekend even checken of ik het kan activeren.

Volgende week wil een zowizow een cruisecontrol hendel gaan halen en dan inleren.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??

Ben bang dat het op deze manier niet gaat werken:( en vind het zonde om een cc hendel voor niks te kopen)

Weet iemand hoe ik kan checken of dit plug en play is?

kwam dit op youtube tegen zou het alleen dit zijn en inleren?

http://www.youtube.com/watch?v=DpIKcye0rcc

Je kunt heel eenvoudig kijken of je astra H is voorbereid op een boardcomputer.

Even kijken of er een koelvloeistofpeil sensor zit aan de onderkant van het koelvloeistoftankje.

Als dat zo is dan zijn alle sensoren wellicht aanwezig ??

De opcom is binnen vant weekend even checken of ik het kan activeren.

Volgende week wil een zowizow een cruisecontrol hendel gaan halen en dan inleren.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??

Ben bang dat het op deze manier niet gaat werken:( en vind het zonde om een cc hendel voor niks te kopen)

Weet iemand hoe ik kan checken of dit plug en play is?

kwam dit op youtube tegen zou het alleen dit zijn en inleren?

http://www.youtube.com/watch?v=DpIKcye0rcc

Bedankt voor de tip, met een opcom kan ik toch ook kijken of ik BC voorbereiding heb.

en heb ik een bc nodig voor mijn cc dan?

Je kunt heel eenvoudig kijken of je astra H is voorbereid op een boardcomputer.

Even kijken of er een koelvloeistofpeil sensor zit aan de onderkant van het koelvloeistoftankje.

Als dat zo is dan zijn alle sensoren wellicht aanwezig ??

Stefan, wat jij vertelt is Check control, das een extra optie bij de BC, zij hebben gewoon het brandstofverbruik etc nodig.

Die sensoren dienen voor het koelvloeistofvat en de ruitensproeiertank. Die van de koelvloeistoftank ligt bij de meeste Astra's gewoon voorbereid, die voor de ruitensproeiertank niet. Die heb ik gekocht op de engelse ebay met kabelboom en al. Maar dat is optioneel, dat hoef je niet te hebben voor een boordcomputer.

Beste mensen. net mijn opcom even eraan gehangen.

En bij mijn auto kan ik geen BC funties aanzetten.

Heb het volgens het schema gedaan. maar kan geen check control aan zetten, ik krijg ook geen code lijst te zien:)

wel heb ik even gecheckt hoe ik mn cruisecontrol kan activeren. als ik de hendel heb ga ik even kijken of dit werkt:)

en als het me niet te veel kost neem ik gelijk een GID of CID mee:)

Bedankt voor de tip, met een opcom kan ik toch ook kijken of ik BC voorbereiding heb.

en heb ik een bc nodig voor mijn cc dan?

Terug
Naar boven