Het enige verschil tussen de dvd90 en cd70 is dat de navigatie op een dvd staan bij de dvd90. Bij de cd70 staan de landen op losse cd's en moet je uds wisselen wanneer je de grens over gaat.
Cid scherm is wel een groot plus punt. Ik had in mijn astra eerst een gid scherm maar dan zie je de wegenkaart niet. Alleen de vocale aanwijzingen en je ziet op het scherm een paar pijlen. Wanneer je in de binnenstad rijdt dan is het soms lastig in te schatten welke weg je nu moet hebben. Met de wegenkaart erbij is dat een stuk makkelijker.
RGB kabel moet je even kijken. Mogelijk is deze al voorbereid. Let er wel op dat alles uitgeleerd is, anders kun je het niet opnieuw inleren in jou auto. tevens heb je de beveiligingscode van je auto nodig. deze staat op je autopas.
Het cid scherm is ook groter. dus die kunstof zwarte rand om je scherm heen moet je ook vervangen.
@chieltjuh wrote:Ik ben nog steeds aan het twijfelen om in mijn GTC navi in te bouwen, nou eerst nog een paar vragen voordat ik naar de sloop toe ga en met de verkeerde spullen thuis kom:
DVD90 of CD70 navi, wat is het verschil? en is een CID het enige scherm wat combineerd met deze 2?
Ik wil vanaf mijn cd30 en TID upgraden naar DVD90/CD70 NAVI kan dit?
Scherm en Radio moeten afgemeld zijn, anders zijn deze onbruikbaar?! en valt dit te controleren of moet ik hierover gwn een afspraak maken met de verkoper(waarschijnlijk de sloop)
Wat heb ik nodig:
-DVD90 of CD70 navi
-CID scherm
-behuizing?(kan ik de behuizing van mijn TID gebruiken?)
-RGB kabel(tussen CID en Radio/navi?)
-antenne/antenne kabel(voor de navi?)
Klopt dit zo aardig?