• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H ombouw naar Full options

Even update, Vandaag setje scherm/Dvd90 opgehaald bij de sloop.

kwam uit de zelfde auto dus was Plug en play Dus van TID/CD30 naar CID/DVD90. :wors hele update

Voor:

GroteFoto-KLYPWEKD.jpg

Na:
GroteFoto-DLF4APGS.jpg

Super blij mee en Ook natuurlijk mede mogelijk gemaakt door alle hulp hier!! :thumbup :thumb

Moet nog mijn bereik proberen te programeren(als dit gaat met MIJN sec.code)

Verder moet ik nog een RGB kabel en een gps ontvanger kopen en een nav.dvd regelen(iemand een idee waar?)

Verder moet wil ik mijn TID/CD30 afmelden met mijn opcom maar hoe?

De opel dealer zei dat hij met het ingeslagen serienummer vd radio de security code kon opvragen/achterhalen.

Vervolgens in mijn auto monteren, afmelden met de oude sec.code en weer aanmelden.?

Beste, ik zat te denken aan de gps ontvanger(universeel fakra) thv mijn binnen verlichting te monteren, of kan ik deze net zo goed onder mijn dashboard(achter de radio kwijt)

Verder laad hij soms de mp3 erg langzaam, te hoge brandsnelheid?

Speelt mijn dvd90 ook dvds af(met mp3 bestanden) of kan ik alleen cds gebruiken/

Kan makkelijk achter je CID.

MP3 kan inderdaad liggen aan brand snelheid maar ook aan welk brand programma je gebruikt de één werkt beter als de ander.

Dat laatste durf ik niet te zeggen.

Even update, Vandaag setje scherm/Dvd90 opgehaald bij de sloop.

kwam uit de zelfde auto dus was Plug en play Dus van TID/CD30 naar CID/DVD90. :wors hele update

Voor:

GroteFoto-KLYPWEKD.jpg

Na:
GroteFoto-DLF4APGS.jpg

Super blij mee en Ook natuurlijk mede mogelijk gemaakt door alle hulp hier!! :thumbup :thumb

Moet nog mijn bereik proberen te programeren(als dit gaat met MIJN sec.code)

Verder moet ik nog een RGB kabel en een gps ontvanger kopen en een nav.dvd regelen(iemand een idee waar?)

Verder moet wil ik mijn TID/CD30 afmelden met mijn opcom maar hoe?

Komt helemaal goed, misschien maak ik er gelijk een how to van, dan scheeld dat weer een hoop"kan ik mijn scherm upgraden?" vragen. :thumb

Nog op de planning staat Cruisecontrol.(is helaas geen p&p bij mij)

Beste, ik zat te denken aan de gps ontvanger(universeel fakra) thv mijn binnen verlichting te monteren, of kan ik deze net zo goed onder mijn dashboard(achter de radio kwijt)

Verder laad hij soms de mp3 erg langzaam, te hoge brandsnelheid?

Speelt mijn dvd90 ook dvds af(met mp3 bestanden) of kan ik alleen cds gebruiken/

Update:

RGB gekocht (voor 70,- op de mat) :puke

DVD onderweg thx opeltje!!

Sat ontvanger ook onderweg(15,-)

Complete upgrade heeft me 340,- gekost maar daar heb je dan ook wat voor:)

nog even geduld voor dat alles binnen is(zeker zonder creditcard) :thumb

Kan makkelijk achter je CID.

MP3 kan inderdaad liggen aan brand snelheid maar ook aan welk brand programma je gebruikt de één werkt beter als de ander.

Dat laatste durf ik niet te zeggen.

Komt helemaal goed, misschien maak ik er gelijk een how to van, dan scheeld dat weer een hoop"kan ik mijn scherm upgraden?" vragen. :thumb

Nog op de planning staat Cruisecontrol.(is helaas geen p&p bij mij)

Goedendag,

Ik heb een vraagje tussendoor kon het niet echt goed op het forum vinden maar ik heb nu cd30 mp3 en wil naar een cd70 navi toe ik heb zelf een GID scherm moet ik deze ook nog aan laten passen of werkt de cd70 gelijk als ik deze aansluit en aanmeld?

Groetjes Marco

Update:

RGB gekocht (voor 70,- op de mat) :puke

DVD onderweg thx opeltje!!

Sat ontvanger ook onderweg(15,-)

Complete upgrade heeft me 340,- gekost maar daar heb je dan ook wat voor:)

nog even geduld voor dat alles binnen is(zeker zonder creditcard) :thumb

Volgens mij werkt het wel op een GID maar geen idee of er ook kaartweergave bij zit(zoals bij CID)

Wel moet je als je alleen de radio vervangt een afgemelde radio hebben.

Je hebt idd geen kaartweergave zoals bij CID maar die komt er later in dan :D Maar vroeg me af of ik dan ook verschillende mappen heb in me scherm of niet

Terug
Naar boven