• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H spiegelglas laat los!!!!!!

@Fearless wrote:Als iedereen nou ff zn glazen controleerd, en vervolgens vast kit van achter...

Vallen ze er voorlopig ook niet uit.

Heb het van de winter ook gehad. Zag hem trillen dus voor de zekerheid maar eruit gehaald en opnieuw vast gekit. Zit weer muurvast!

astra g is ook een kwaaltje, bij de g van m`n ouders de rechterkant helemaal los, en bij mijn g de linkerkant.. klodder kit d`r achter en hij zit weer vast :jerry

astra g is ook een kwaaltje, bij de g van m`n ouders de rechterkant helemaal los, en bij mijn g de linkerkant.. klodder kit d`r achter en hij zit weer vast :jerry

@Fearless wrote:Als iedereen nou ff zn glazen controleerd, en vervolgens vast kit van achter...

Zo'n 2 maand geleden is mijn linker spiegel losgelaten en sinddien heb ik met grote regelmaat de andere spiegel gecontroleerd maar helaas :sleeping

Zo'n 2 maand geleden is mijn linker spiegel losgelaten en sinddien heb ik met grote regelmaat de andere spiegel gecontroleerd maar helaas :sleeping

Ook bij mij heeft het spiegelglas losgelaten en wel aan de bijrijders kant. Gewoon een nieuwe bestellen en vastkitten is de oplossing? :-)

Ook bij mij heeft het spiegelglas losgelaten en wel aan de bijrijders kant. Gewoon een nieuwe bestellen en vastkitten is de oplossing? :-)

@No Name wrote:Ook bij mij heeft het spiegelglas losgelaten en wel aan de bijrijders kant. Gewoon een nieuwe bestellen en vastkitten is de oplossing? :-)

ja idd :thumb

je kunt het beste in verticale lijnen kitten zodat er geen water achter kan komen wat je spiegel weer ''losvriest''

@No Name wrote:Ook bij mij heeft het spiegelglas losgelaten en wel aan de bijrijders kant. Gewoon een nieuwe bestellen en vastkitten is de oplossing? :-)

je kunt het beste in verticale lijnen kitten zodat er geen water achter kan komen wat je spiegel weer ''losvriest''

@GTS Power wrote:@No Name wrote:Ook bij mij heeft het spiegelglas losgelaten en wel aan de bijrijders kant. Gewoon een nieuwe bestellen en vastkitten is de oplossing? :-)

Gelukkig. Ik heb al een nieuwe besteld die ik morgen op kan halen á 13 euro ;) Kan je hem trouwens gewoon argeloos in verticale lijnen vastkitten? Of moet het op bepaalde punten zodat je niet de spiegelverwarming in de weg zit?

@GTS Power wrote:@No Name wrote:Ook bij mij heeft het spiegelglas losgelaten en wel aan de bijrijders kant. Gewoon een nieuwe bestellen en vastkitten is de oplossing? :-)

Gelukkig. Ik heb al een nieuwe besteld die ik morgen op kan halen á 13 euro ;) Kan je hem trouwens gewoon argeloos in verticale lijnen vastkitten? Of moet het op bepaalde punten zodat je niet de spiegelverwarming in de weg zit?

Maar vraagje een van de spiegels is bij mij ook dimmend zijn deze spiegels dit ook?

Electrisch zijn ze wel.. las ik al

En de bevestigings punten...zijn die gelijk kun je het spiegel las er dan zo weer indrukken?

Zou dit dimmen dan het prijsverschil maken?

Maar vraagje een van de spiegels is bij mij ook dimmend zijn deze spiegels dit ook?

Electrisch zijn ze wel.. las ik al

En de bevestigings punten...zijn die gelijk kun je het spiegel las er dan zo weer indrukken?

Zou dit dimmen dan het prijsverschil maken?

Het is gewoon spiegelglas. Je kunt ze er zo indrukken. Zelfdimmende buitenspiegels had ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. :hmmz

Terug
Naar boven