• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H spiegelglas laat los!!!!!!

Vorig jaar/2 jaar terug viel mijn linker spiegelglas van de Vectra C er ook bijna uit. Kon nog naar de vluchtstrook, snel stoppen en het glas los uit het spiegelhuis pakken.

Naar Opel gegaan en kreeg los spiegelglas zelfs gratis van hun, en ze zette het er ook nog in voor me, was 2 minuten werk. Ze zeiden dat het vaker voorkwam en ze hadden al een verzameling spiegelglazen liggen in het geval dat.:D Mischien was ik nog wel net in de garantie, dat weet ik niet meer.

Opel heeft slechte lijm gebruikt zeker voor de spiegels in de jaren 2000, als zoveel Astra H's en Vectra C's er last van hebben.

Ik denk dat dat komt omdat de lijm zacht wordt door de spiegelverwarming en daarna uitdroogt. Zeker omdat die tegelijk aangaat met de achterruit verwarming en daardoor vaker aan staat dan nodig.

Bij m'n Astra G heeft m'n spiegel ook wel eens in stukjes op de parkeerplaats gelegen. En in de 5 jaar dat m'n vader z'n Vectra C had, is die 3 spiegels verloren.

Ik denk dat dat komt omdat de lijm zacht wordt door de spiegelverwarming en daarna uitdroogt. Zeker omdat die tegelijk aangaat met de achterruit verwarming en daardoor vaker aan staat dan nodig.

Bij m'n Astra G heeft m'n spiegel ook wel eens in stukjes op de parkeerplaats gelegen. En in de 5 jaar dat m'n vader z'n Vectra C had, is die 3 spiegels verloren.

Terug
Naar boven