• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

auto zuiniger maken

@basjuhh1988 wrote:@evertfisherman wrote:Dat Nederland nou weer het duurste moet zijn....... :vertag

nederland moet tog ergens meej voor aanstaan :wtf

Ja maar dat is jammer voor ons als auto eigenaren.

Ik ben benieuwd of we aankomende zomer al op de 2 euro zitten per liter. :thumbdown

Hoop het NIET.

Vrees ervoor.

Mijn vraag aan Haasje is als je een andere versnellingsbak laat steken of je je kosten er dan wel uitkrijgt? :hmmz µ

Ik weet niet wat zo'n versnellingsbak voor bijvoorbeeld mijn X20XEV kost maar dit zal niet goedkoop zijn + werkuren die de garagist erin moet steken. :vertag

Grtz Seth

@evertfisherman wrote:@basjuhh1988 wrote:@evertfisherman wrote:Dat Nederland nou weer het duurste moet zijn....... :vertag

nederland moet tog ergens meej voor aanstaan :wtf

Ja maar dat is jammer voor ons als auto eigenaren.

Ik ben benieuwd of we aankomende zomer al op de 2 euro zitten per liter. :thumbdown

Hoop het NIET.

inderdaad daar ben ik ook wel bang voor. weet ook nog dat we voor 80 cent per liter benzine konden halen. nu hebben ze gewoon 1 euro voor geplakt. terwijl je na gaat als je omrekend in guldens dat je dan goed gek bent 4-5 gulden voor liter benzine.

maarja wij moeten wel tanken... anders rijd de auto niet. en fietsen hebben sommige mensen ook geen behoefte aan.

Ja maar ik vind dat de regering echt wel even wat moet doen eraan.

Wel miljarden in Griekenland pompen..............

Lang leve de euro :thumbdown

Wij zijn de duurste van Europa (lees: de hele wereld).

Tweederde van de literprijs is benzineaccijns en belasting.

Tijd dat men is wat voor het eigen volk gaat doen.

Denk maar niet dat wij als burgers er een cent van zien als het ooit een keer nog goed zal gaan met de economie van Griekenland.

ja maar het zijn meerdere dingen die die benzine prijs zo omhoog drukken.. vooral door china die nu het meeste auto's heeft en een economie die ook wel een slokje olie lust. gezeik in het midden oosten, en daarnaast amerika die alles maar probeert in te nemen.

en onze belasting op benzine is gewoon te hoog, zo hoog dat hun niet meer weten wat ze met het geld moeten.. bij ons in de buurt is de weg al in 5 jaar tijd 4x verbouwt, terwijl die gewoon prima was.

@dion87 wrote:ja maar het zijn meerdere dingen die die benzine prijs zo omhoog drukken.. vooral door china die nu het meeste auto's heeft en een economie die ook wel een slokje olie lust. gezeik in het midden oosten, en daarnaast amerika die alles maar probeert in te nemen.

en onze belasting op benzine is gewoon te hoog, zo hoog dat hun niet meer weten wat ze met het geld moeten.. bij ons in de buurt is de weg al in 5 jaar tijd 4x verbouwt, terwijl die gewoon prima was.

Dat verhaal ken ik ook heel goed. In een dorp maken ze een tunnel onder het spoor door. Dan heb ik zoiets van waarom maak je dat. Bedrijventerrijn is makkelijk te bereiken, waarom zoveel geld stoppen en alle slopen. Hebben ze alles gesloopt en 2 rotondes gemaakt. Terwijl de wegen net vernieuwd waren met nieuwe laag asfalt. :thumbdown

kwartje van Kok moeten ze er maar eens af gaan halen, scheelt al 11,34 eurocent.

Zitten we al sinds 1991 op te wachten, zogenaamd was het tijdelijk..................

@evertfisherman wrote:Ja maar ik vind dat de regering echt wel even wat moet doen eraan.

Denk maar niet dat wij als burgers er een cent van zien als het ooit een keer nog goed zal gaan met de economie van Griekenland.

Helemaal met je eens ! :thumbup

Zoals in Nederland super gaat. :swear

Pensioen omhoog zodat we langer moeten werken en hun meer geld binnen krijgen ?

De 3/4 van de mensheid haald de 65 niet eens... :wtf

En dan willen ze wel griekenland helpen terwijl hier in ons eigen land niet goed gaat... :thumbdown

Zorg eerst dat in eigenland goed gaat en help dan andere, er zijn ook andere landen die poot uit kennen steken niet elke keer Nederland... zou griekenland dit ook andersom doen, vraag ik me ook wel eens af.

Ze komen het eigen volk totaal niet tegemoet.

Ik ben geen voorstander van de euro, hij had niet moeten komen in Nederland.

Dit is nog maar het begin..................

@Darkspy wrote:@evertfisherman wrote:Ja maar ik vind dat de regering echt wel even wat moet doen eraan.

Helemaal met je eens ! :thumbup

Zoals in Nederland super gaat. :swear

Pensioen omhoog zodat we langer moeten werken en hun meer geld binnen krijgen ?

De 3/4 van de mensheid haald de 65 niet eens... :wtf

En dan willen ze wel griekenland helpen terwijl hier in ons eigen land niet goed gaat... :thumbdown

Zorg eerst dat in eigenland goed gaat en help dan andere, er zijn ook andere landen die poot uit kennen steken niet elke keer Nederland... zou griekenland dit ook andersom doen, vraag ik me ook wel eens af.

Nou ik denk dat die bevolking het niet gaat pikken hoor als de rollen omgedraaid zijn.

Tuurlijk is hulp geven goed en dat wij wat in moeten leveren, maar het houd een keer op met die hoge bedragen vind ik.

we klachen allemaal, maar niemand onderneemt iets (ikke ook niet).

ik denk dat het allemaal te maken heeft met MACHT VAN DE REGERING. men is denk ik te bang om iets te ondernemen

............................

Gert

Bang voor de macht van de regering denk ik niet echt, maar iedereen kijkt tegenwoordig nog enkel naar zichzelf op korte termijn ipv naar elks (ook zichzelf) op langere termijn. Daarom dat er ook weinig mensen staken omdat ze zekerheid willen hebben van hun geld/job wat toch belangrijk is in deze tijd om je rekeningen te kunnen betalen.

Seth

juist, waar wij nu in leven "is een IK matschapij"

er zijn heel veel mensen die de rekeningen niet meer optijd kunnen betalen. (wij ook niet)

het is tegenwoordig overleven i.p.v. leven.

en de rijken worden steeds rijker, en de armen steeds armen.

Gert

Terug
Naar boven