ff kleine update van de kadett , gaat langzaam de laatste tijd ivm andere werkzaamheden.
Zat eerst een compleet gladde parafaanplaat op, maar dat vond ik niet echt praktisch dus ben ik met koolstof aan de gang gegaan en er een 1 armige parafaan van gemaakt
Originele kofferklep erop, hier is hij nog niet dicht hoor, vertekend een beetje op de foto
En met me boxen en deurpaneel heb ik het zo opgelost aan de binnenkant
Het grootste karwei wat me in de weg staat om aan de kadett te werken is de paardewagen van me moeder, moest 'ff' een plaatje lassen voor de apk :cry. Was afkeurd op de linker dorpel , nou ik dat gedaan en haalde het scherm er ff af. Gewoon komplete balken weggerot
De bodem ook zo rot als kaas
Alle draagbalken eigenlijk alles kaas, nou wat inspiratie en wat klop werk
Beide instappen ook rot dus ook maar aan de knutsel
Dit is kleine impressie , heb nog meerdere plaatsen moet lassen , onderkant deuren , bij het raam de grille, echt eerlijk waar alles, maar na 56 uur later staat alles in de grondverf en kan ik verder waar het eigenlijk omdraait het chasis van de kar
Eerst de opbouw er maar af
het chasis is zo rot als kaas , aan de onderkant zijn komplete stukken weg , helaas kon ik daar geen goede foto van nemen met me telefoon
Van de week de nieuwe balken op maat zagen en van het weekend compleet nieuwe chasis erop lassen, daarna cabine spuiten want zitten ook nieuwe spetterborden op, al met al werk genoeg, en daarna staat er al een t2 te wachten en porsche 911 , dus aan de kadett sleutelen doe ik in de dagen die 30 uur hebben :jerry