volgens mij klopt er allemaal geen bal van.
als je de advertentie ook bekijkt, ze zijn een rdw erkent autobedrijf. zo is hun naam ook gemeld op marktplaats.
2 mobiele telefoonnummers erbij, je moet eerst bellen omdat "ze er niet altijd zijn"
ik zou toch persoonlijk verwachten als je een autobedrijf hebt en runt dat je gewoon aanwezig bent op de zaak.
en als je gaat kijken naar meer advertenties van de verkoper, ontbreekt ieder spoor van nog een auto.
daarbij als je gaat zoeken via google, is er niet echt achter te komen over eventuele documentatie van dit bedrijf?:hmmz
ik zou als ik jou was nog maar is goed achter je oor krabben om zo`n lange rit er voor over te hebben.
en het gebied waar ze zitten, emst.. is ook niet zo`n beste plek daar qua autoverkoop.. vele handelaren, vooral verkeerde handelaren helaas.
woon zelf 10km hier vanaf, dus weet wel hoef of wat
en wat meerdere hier ook al melden, schade auto!
voorkant ontbreekt idd de cabrio/coupe bumper.
voorbumper en achterbumper zijn allebei in een donkerdere kleur gespoten.
en check die remschijven is op de foto via marktplaats.
schrik me kapot joh! die zien er absoluut niet best uit
voor geintresseerde, hier de link naar de advertentie.
als je de advertentie ook bekijkt, ze zijn een rdw erkent autobedrijf. zo is hun naam ook gemeld op marktplaats.
2 mobiele telefoonnummers erbij, je moet eerst bellen omdat "ze er niet altijd zijn"
ik zou toch persoonlijk verwachten als je een autobedrijf hebt en runt dat je gewoon aanwezig bent op de zaak.
en als je gaat kijken naar meer advertenties van de verkoper, ontbreekt ieder spoor van nog een auto.
daarbij als je gaat zoeken via google, is er niet echt achter te komen over eventuele documentatie van dit bedrijf?:hmmz
ik zou als ik jou was nog maar is goed achter je oor krabben om zo`n lange rit er voor over te hebben.
en het gebied waar ze zitten, emst.. is ook niet zo`n beste plek daar qua autoverkoop.. vele handelaren, vooral verkeerde handelaren helaas.
woon zelf 10km hier vanaf, dus weet wel hoef of wat
en wat meerdere hier ook al melden, schade auto!
voorkant ontbreekt idd de cabrio/coupe bumper.
voorbumper en achterbumper zijn allebei in een donkerdere kleur gespoten.
en check die remschijven is op de foto via marktplaats.
schrik me kapot joh! die zien er absoluut niet best uit
voor geintresseerde, hier de link naar de advertentie.
Laden…
link.marktplaats.nl