• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Weekend, ja, dat is wel het gemakkelijkst, een avondje is te kort voor mensen die van ver moeten komen.

Zou het erg gaaf vinden als je helemaal vanuit Groningen/Friesland naar onze meeting komt, dus daar ga ik jullie aan houden.

Idd ja waarom Eindhoven vergeten? :angel

Kwa afstanden is het allemaal te rijden rn andersom ook king:

Poll heb nix geklikt omdat eindhoven er niet tussen zit :D

Hier is vlakbij ook een mooie locatie genaamd flight forum// kijk maar is op google en dan vooral savonds en 9 maart is het hier weer Mac meeting in Veldhoven dus nodig jullie bij deze uit :jerry

Grtn Nova....

Normaal gezien zullen wij wel van de partij zijn , hangt natuurlijk wel van de planning af (mijn examens) ...

& de wagen zal dan nog een verrassing zijn denk ik ;)

Vind het wel een goed idee. Etten, Roosendaal en Breda. Liggen allemaal ongeveer 40/45 minuten rijden weg. Dat is net lekker.

G1zmo, probeer dan ook wat mensen uit je omgeving mee te krijgen. Gelijk leuk in een stoet Opels rijden dat stuk, hardstikke gaaf!

Heb zojuist een aantal mensen een pm gestuurd, waarvan ik weet dat ze in (de buurt van) West-Brabant wonen.

Tja, ik denk dat als we een datum zouden prikken (en dan hopen op goed weer), er wel meer belangstelling is, aangezien niemand er nu rekening mee kan houden.

Deze meeting wordt toch een stuk groter dan ik dacht.

RISL en Trashmetal, zouden jullie het leuk vinden om mee te helpen organiseren?

Ik hoop dat het echt een mooie meeting wordt en wil daar zeker wel aan bijdragen. Zit niet heel ruim in m'n tijd, maar waar ik kan, help ik graag.

Laten we dan wel een datum en plaats bepalen, zodat anderen daar rekening mee kunnen gaan houden.

Goed. Ook gelijk naar Mario als hij ook wil helpen.

Misschien is het gemakkelijker om over te schakelen naar mail? Mijn mailadres: risl @ hotmail . nl

ff de spaties er tussenuit natuurlijk ;)

Ik kan eventueel ook reclame maken bij het belgische forum voor deze meeting ...

Je moet het maar weten te zeggen, het is geen moeite :thumb

xx

Ja, we moeten dan inderdaad reclame maken, ik zit op hyves bij de opel coupe club, er zijn ook leden die bij ATC zitten, die kunnen dan bij de betreffende clubs ook reclame maken. En ik schrijf natuurlijk een mooi stukje op m'n blog (dagelijks zo'n 120 bezoekers, van over de hele wereld, maar dagelijks ongeveer 80 Nederlanders...)

Terug
Naar boven