• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

We weten nu dat er interesse is en dat er genoeg mensen zijn die reclame willen maken, waardoor de bekendheid van onze plannen nog verder zal toenemen.

Ik denk dat we (Rick, Mario (als hij wil) en ik) eens even een plannetje moeten maken hoe we dit gaan aanpakken en desnoods maken we een flyer op internet (bijvoorbeeld op het forum of mijn blog) waar we naar kunnen verwijzen als we wat reclame willen gaan maken.

Maar dan moeten we ook al een datum en plaats hebben bepaald, en goedkeuring krijgen van de betreffende instanties voor een meeting.

Erg interessant! als de datum goed uitkomt ben ik er van party!! Kan tenminste wel bij iemand overnachten aan andere kant van NL :jerry

Maakt me eigenlijk weinig uit waar het is. Ik kom toch teminste overal :D

Heb er zin in!

Net in de auto bedacht ik dat het misschien leuk is als we het breder trekken, bijvoorbeeld een GM-meeting.

Dan kunnen er ook een hoop Amerikanen bij staan. Ik kom regelmatig op het AAP-forum en ik denk dat daar ook wel interesse voor is.

Is maar een ideetje, mochten jullie het niets vinden, dan is dat natuurlijk ook prima.

Yo RISL, als het op een wat gunstige datum geregeld kan worden, dan ben ik van de partij :) Voorkeur heeft Breda, maar andere plaatsen maken mij ook niet zoveel uit...

Ligt een beetje aan m'n werkrooster tegen die tijd...

Je zou 'basjuhh1988' ook nog ff kunnen vragen, die woont ook net in het prachtige Brabant langs de A27 :) Vec-rijder, net als ik :)

Klopper, zou jij basjuhh1988 willen vragen? Aangezien jij hem kent?

-offtopic Heb jij je C20XE Corsa B niet meer? Platgereden of gewoon verkocht?

Corsa heb ik verkocht aan GSI-racer hier van het forum... Spanrol of distri-riem gesneuveld, dus motor is op metal-march naar de hemel gegaan :P

Heb nu sinds 8 februari een donkergroene Vectra B met X18XE (zie sig :P)

Na / tijdens de Vec ga ik beginnen aan een ander project... Al kan dat mss langer duren dan de geplande 2 jaar die ik voor hem in gedachten heb.

Zal basjuhh1988 nog wel ff vragen... Echt kennen doe ik 'm niet, maar hij was mij een tijd geleden voorbij gevlogen (en ik in de achtervolging natuurlijk) in de buurt van m'n woonplaats... En kwam er dus via het forum achter wie hij was :P

Als je dan een GM-meeting houdt, kan je dan niet beter samen komen op het GM hier in antwerpen?

Dan heb je ineens een deel belgische opels erbij ... 't Is maar een idee hé :)

Op zich lijkt het me wel een leuk idee mn astra op zijn geboorte grond te plaatsen

Maar denk dat er veel nederlanders dan weer zullen afhaken

Breda lijkt me toch de beste optie gezien het overal vandaan makkelijk te bereiken is en lekker centraal ligt

Jordi had ergens het Louwman museum gezet en dat lijkt me toch ook niet verkeerd om een GM dag te organiseren

Zou leuk zijn als we een locatie kunnen vinden waar we mogen sprinten :D

Tuurlijk wil ik helpen hier een geslaagd event van te maken :thumb

Louwman ligt wel in Den Haag hè...dan haken er weer een hoop zuiderlingen af.

En jongens, wat kunnen wij Brabo's toch ouwehoeren hè :jerry

Rick, ik lees net ff je pm, ik stuur morgen wat terug.

Net terug van trainen...ben nogal moe ;)

Maar helpen doe ik zeker, ben stiekem alvast een beetje begonnen met bezoekers zoeken.

Terug
Naar boven