• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Mario en Rick, zouden jullie alsjeblieft mij even willen laten weten of jullie de flyer zo goed vinden? Dan knal ik 'm het forum op :)

@RISL wrote:Mario en Rick, zouden jullie alsjeblieft mij even willen laten weten of jullie de flyer zo goed vinden? Dan knal ik 'm het forum op :)

KNALLLLUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rik :jerry

Mooi, Rick vond 'm ook goed, ik ga 'm zo uploaden!

En dan hoop ik dat iedereen hier die op andere (Opel)-fora zit 'm gaat kopiëren en verspreiden!

Eerste flyer die ik ooit maak, dus niet te kritisch alsjeblieft ;)

Flyerversie1copy.jpg

@RISL wrote:Geen streetview! :???:

Eigen foto met m'n spiegelreflex! :fy1 ;)

foto van 6 jaar terug dan? kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst de zon door de wolken heb gezien :fy1

@RISL wrote:Nope, twee weken geleden gemaakt.

Het zonnetje schijnt bijna altijd in het mooie Brabant hè ;)

Pffffff, de meeste zon-uren hebben wij Noorderlingen hoor !

Dan heb jij niet goed opgelet op school vroeger :jerry :jerry

Rik :)

@Danisnel wrote:Hmm bijna een uur rijden.

Als het dichterbij gehouden word ben ik er zeker bij!

Houten - Breda is geen uur hoor ;)

Ik rijd vanuit Breda ruim binnen een uur (en ik houd me dan aan de maximumsnelheid) voorbij Utrecht.

Maar goed, er komen mensen van verder, zoals je al gelezen hebt. En we gaan het niet meer verplaatsen, Breda is een centraal gelegen plek voor Zuid-Nederland.

Ik hoop echt dat er meer komen dan Mario, Rick en ik ;) maar dat zal wel goed komen, denk ik zo.

Jammer dat je er niet bij kunt zijn, we zullen aan je denken als we op een zonnige zondagmiddag Opels staan te kijken ;)

@RISL wrote:@Danisnel wrote:Hmm bijna een uur rijden.

Als het dichterbij gehouden word ben ik er zeker bij!

Houten - Breda is geen uur hoor ;)

Ik rijd vanuit Breda ruim binnen een uur (en ik houd me dan aan de maximumsnelheid) voorbij Utrecht.

Het is geloof ik 50 minuten rijden.

Maar ik moet er ook nog voor vrij vragen en dat zal ik zeker doen als er een meeting wat dichter bij is.

Terug
Naar boven