• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brandstofprijzen

@iquick wrote:ik doe dan zeker mee vandaag diesel getankt dramatisch. 6 liter 10 euro. Word tijd dat ik biodiesel ga kweken :/

Of dit proberen.

" onclick="window.open(this.href);return false;

nja, als je een algemeen topic doet krijg je weer zoveel door elkaar.

als je bijvoorbeeld 1 doet van provincie drenthe, hoeven ze alleen maar neer te zetten.. ik doe mee.

ook verder geen bullshit gelul of zo, gewoon ff met senatorman of zo overleggen als ie dat goed vind, en dan ook het topic noulettend in de gaten wil houden en schoonmaken.

uit eindelijk tel je de aantal posts en weet je hoeveel er mee doen.

al heb ik trouwens een vermoeden dat het noorden het rustig houd.

ik bedoel, ik kan met een paar man de a37 wel dicht gooien, ma daar komt haast geen verkeer door:P

als je ergens wil beginnen denk ik dat het knooppunt bij zwolle van de a28 naar de a50 ook wel een mooie locatie is.

je hoeft ook niet gelijk alles dicht te gooien toch?

begin eens met een kleine actie, bijjvoorbeeld 3 plaatsen of zo, helpt het niet, dan steeds groter aan pakken.

maar zit zo eens te bedenken he, tis eigenlijk best dubbelzinnig :P

als die mensen die mee willen doen moeten waarschijnlijk eerst tanken om er te komen :jerry :jerry

en dan tanken er meer mensen op een dag dan normaal, dus tsja, is het zinvol?

als die mensen die mee willen doen moeten waarschijnlijk eerst tanken om er te komen :jerry :jerry

en dan tanken er meer mensen op een dag dan normaal, dus tsja, is het zinvol?[/quote]

het is altijd zinvol moatie,

want als we niks doen, dan gaan ze maar door daar in (ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen) ddden haag :puke

de nederlanders vinden het wel goed....................dus kan het nog wel wat duurder.

Ik fiets al drie maanden naar mn werk, geen druppel verstookt :D

Maar normaal kijk ik niet zo naar verbruik, want ik kijk ook niet naar mn rechtervoet :jerry

Tank bijna altijd bp ultimate of v power, meestal ultimate want dat is octaan 98

Jammer dat ze geen octaan 100 hebben aan de pomp :swear Benzin!!! :twisted:

Wel heb ik een x16xe mede gekozen om het verbruik niet uit de hand te laten lopen

Maar ik kan me goed herinneren dat ik vroegah een puch maxi volgooide voor 2 gulden.....

Wie gaat openen, wie doet het woord wie is de woordvoerder :thumbup laten maar eerst maar eens met een goed verhal komen

weet je meer dan mij.

k gaf een paar mogelijkheden.

woordvoerder is echt totaal niet voor mij weggelegd, mij lijkt het beste dat de woordvoerder ook de topics opent, zodat hij ook overzicht houd van wat er gebeurt?

denk dat er eerst maar eens iemand een topic moet openen over wie er woordvoerder wil worden hhaha :jerry

oke, maar ik dacht dat jij met een topic over gehad had. foutje bedankt........

dat woordvoeren kan ik ook niet. :jerry

maar een topic openen is niet zo moeilijk........."brandstof prijsen peu". en daar in alle provincie's

en met een uitleg erbij, dacht ik

ik denk niet dat we het aan een Moderator hoeven vragen, want je mag toch een topic openen ???

ja klopt, maar als je per provincie een topic maakt worden het er nog wel wat.

hoeft van mij niet persee per provincie, maar lijkt me wel duidelijker, anders moet de woordvoerder het hele topic door zoeken en opschrijven om te kijken hoeveel uit welke provincie.

als je dan per provincie een topic doet is het na mijn idee overzichterlijker.

maar dat is aan de woordvoerder;)

Ik ga dees week liters zonnebloemolie halen in de winkel, dan mengen met normale diesel.

Word er een beetje moe van met dat stijgen van :thumbdown

draai rond de 25000 met de lpg ascona,mn meisje met de Lpg zafira ook rond de 20000 dus t komt wel uit ,enneh,oja,de andere 2 ascona's rijden ook ongeveer 1000 per jaar dus die kunnen wel op benzine blijven ;)

en nog niemand die de staking wil proberen in werking te zetten?

hoorde gister dat italie al wel aan het staken is, dus de 1e zijn we niet, en ook vast de laatste niet hahaha

Terug
Naar boven