• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brief van Europacars, WTF moet ik hiermee ?

KadAstra-EF

Forumbewoner
Hoi Medeforummers,

Ik ben boos :swear :swear

Ik kreeg vanmiddag een brief van Europacars waarin ze mn auto wel zouden willen opkopen tegen de beste handelsprijs.

Ongeacht in welke staat het verkeerd !!

Deze brief zat in een envelop met mijn naam, achternaam EN adres helemaal compleet !!

Ik heb nooit, maar dan ook nooit met dergelijke bedrijven contact gehad.

Mijn beide auto's verkeren namelijk in zeer goede staat dus deze brief is erg ongepast !!

Volgens mij is er een bedrijf geweest die mijn gegevens doorverkocht heeft aan dit bedrijf.

Alleen Wie ????

Ik denk persoonlijk de RDW, die weet immers wat en hoe van mn auto's en hebben mn gegevens !!!

WAT VINDEN JULLIE ????

Of hebben jullie ook zo'n brief gehad ?

hieronder een foto van de brief :swear :swear

Rik :swear :swear

255iecx.jpg

Europacars@live.nl :hmmz een Erkend bedrijf heeft nooit live.nl en als je de adres bekijkt op maps hoef je ook niet veel te verwachten want dat zijn allemaal huizen. Gewoon even de 06 bellen (wel privé) Ik zou er vooral niet op ingaan, het lijken wel oplichters zo. Onprofessioneel werk verricht slechte opmaak ook met fouten in zinnen en taal:sleeping

@Haasje17 wrote:Eehmm aaan typfouten mailadressen of telefoonnummers kun je echt NIET opmaken dat dit geen bestaand bedrijf is.

Er zijn veel zzp érs die echt geen vast nummer of mail adres hebben hoor en die vallen toch allmaal onder een bedrijf zijnde...

Even wat zitten jullie hier nu te bazelen over ik bel mail niet ik vertrouw het niet wat een onzin zeg. Ze kunnen echt je telefoon niet leegtrekken door een nummer te bellen tenzij je zelf handelingen doet zoals toets 1 twee blabla...

Oja, volgensmij is het gewoon iemand die autos opkoopt in nederland wat weldegelijk een bedrijf is. Hoe ze aan je gegevens komen bel ze op en vraag het is makkelijker dan gissen.

Oke, ik bel, dan hebben ze wel mn nummer :agent

Ik wil dat niet. Ik heb dit kenbaar gemaakt op dit forum om jullie te waarschuwen EN om te kijken of er meer zijn die zo'n brief gekregen hebben.

Ik vind dit dus absoluut GEEN gebazel, dan had ik het wel in het "slap geauwehoer" topic neegezet.

Ik pak dit allen wel serieus op om dat het adres enzo precies klopte.

Dat in die zin dat het ook nog in het Fries was, zoals het ook in het bevolkingsregister staat.

Ik respecteer je mening maar ik neem alle sugesties die hier genoemd worden zeer ter harte.

Maare, ik denk dat ik zoals jullie het al zeggen, de brief door de versnipperaar jaag. Dan is het klaar voor mij.

Wel zal ik nog contact opnemen met de RDW. De uitkomst van dat gesprek maak ik hier bekend oke ?

Rik :)

Europacars@live.nl :hmmz een Erkend bedrijf heeft nooit live.nl en als je de adres bekijkt op maps hoef je ook niet veel te verwachten want dat zijn allemaal huizen. Gewoon even de 06 bellen (wel privé) Ik zou er vooral niet op ingaan, het lijken wel oplichters zo. Onprofessioneel werk verricht slechte opmaak ook met fouten in zinnen en taal:sleeping

@Haasje17 wrote:Eehmm aaan typfouten mailadressen of telefoonnummers kun je echt NIET opmaken dat dit geen bestaand bedrijf is.

Er zijn veel zzp érs die echt geen vast nummer of mail adres hebben hoor en die vallen toch allmaal onder een bedrijf zijnde...

Even wat zitten jullie hier nu te bazelen over ik bel mail niet ik vertrouw het niet wat een onzin zeg. Ze kunnen echt je telefoon niet leegtrekken door een nummer te bellen tenzij je zelf handelingen doet zoals toets 1 twee blabla...

Oja, volgensmij is het gewoon iemand die autos opkoopt in nederland wat weldegelijk een bedrijf is. Hoe ze aan je gegevens komen bel ze op en vraag het is makkelijker dan gissen.

Oke, ik bel, dan hebben ze wel mn nummer :agent

Ik wil dat niet. Ik heb dit kenbaar gemaakt op dit forum om jullie te waarschuwen EN om te kijken of er meer zijn die zo'n brief gekregen hebben.

Ik vind dit dus absoluut GEEN gebazel, dan had ik het wel in het "slap geauwehoer" topic neegezet.

Ik pak dit allen wel serieus op om dat het adres enzo precies klopte.

Dat in die zin dat het ook nog in het Fries was, zoals het ook in het bevolkingsregister staat.

Ik respecteer je mening maar ik neem alle sugesties die hier genoemd worden zeer ter harte.

Maare, ik denk dat ik zoals jullie het al zeggen, de brief door de versnipperaar jaag. Dan is het klaar voor mij.

Wel zal ik nog contact opnemen met de RDW. De uitkomst van dat gesprek maak ik hier bekend oke ?

:fy1 :fy1 haha, ga jij die meeting maar eens regelen, het word volgende week mooi weer dus dat excuus valt af nu :jerry

:fy1 :fy1 haha, ga jij die meeting maar eens regelen, het word volgende week mooi weer dus dat excuus valt af nu :jerry

@KadAstra-EF wrote:@Darkspy wrote:http://www.europcar.com/ bestaat wel.

Europa Cars - Den Bosch - (+31) 0653242396

http://www.auto-dealer-gids.nl/europa-cars-den.../0031060140411260Bekijk" onclick="window.open(this.href);return false; de recensies en beoordelingen van Europa Cars in Den Bosch. Hier vind je het adres, telefoonnummer en meer over Europa Cars.

Europa Cars

Daviottenweg 15A

5222BH Den Bosch

Nederland

Telefoon: (+31) 0653242396

Europcar ken ik, das een autoverhuurbedrijf die oa in Leeuwarden zit op de Stuyvezantweg.

De gegevens van Den Bosch kan ik weinig mee.

Maar wel bedankt voor je reactie :thumbup

Geen dank, ik hoorde gistere van mijn oma dat mijn één van mijn oom's daar ook last van heeft maar dan brief op de auto of deze auto mogen over kopen of als deze auto te koop is dat ze dan contact met die gene zoeken.

Mijn oom gooit ze ook regelrecht prullebak in, hij zegt ze moeten men hun poten van mijn auto afblijven, als ie te koop is staat het wel op de auto met briefje TE KOOP ! BEL .... , Mijn oma had over dat die auto niet veel meer van zijn ofzo ? ik weet ook niet wat de bedoeling ervan is. of hoe je dat moet vertellen. hij heeft die wagen al 4 jaar.

ik weet ook niet van welk bedrijf het is geweest die brieven. Is je auto misschien bijzonder of geliefd bij de liefhebbers? :P

@KadAstra-EF wrote:@Darkspy wrote:http://www.europcar.com/ bestaat wel.

http://www.auto-dealer-gids.nl/europa-cars-den.../0031060140411260Bekijk" onclick="window.open(this.href);return false; de recensies en beoordelingen van Europa Cars in Den Bosch. Hier vind je het adres, telefoonnummer en meer over Europa Cars.

Europa Cars

Daviottenweg 15A

5222BH Den Bosch

Nederland

Europcar ken ik, das een autoverhuurbedrijf die oa in Leeuwarden zit op de Stuyvezantweg.

De gegevens van Den Bosch kan ik weinig mee.

Maar wel bedankt voor je reactie :thumbup

Geen dank, ik hoorde gistere van mijn oma dat mijn één van mijn oom's daar ook last van heeft maar dan brief op de auto of deze auto mogen over kopen of als deze auto te koop is dat ze dan contact met die gene zoeken.

Mijn oom gooit ze ook regelrecht prullebak in, hij zegt ze moeten men hun poten van mijn auto afblijven, als ie te koop is staat het wel op de auto met briefje TE KOOP ! BEL .... , Mijn oma had over dat die auto niet veel meer van zijn ofzo ? ik weet ook niet wat de bedoeling ervan is. of hoe je dat moet vertellen. hij heeft die wagen al 4 jaar.

ik weet ook niet van welk bedrijf het is geweest die brieven. Is je auto misschien bijzonder of geliefd bij de liefhebbers? :P

Deze brief is nep, zoals al meerdere malen gezegd door de spelfouten en beperkte bedrijfsinfo.

Ten tweede, de RDW verkoopt geen gegevens door aan derden, dat mogen zij niet.

Wel is het verstandig even contact op te nemen met de RDW, dat er een oplichter gebruikt maakt van hun naam en logo.

Misschien dat zij er werk van kunnen maken

Deze brief is nep, zoals al meerdere malen gezegd door de spelfouten en beperkte bedrijfsinfo.

Ten tweede, de RDW verkoopt geen gegevens door aan derden, dat mogen zij niet.

Wel is het verstandig even contact op te nemen met de RDW, dat er een oplichter gebruikt maakt van hun naam en logo.

Misschien dat zij er werk van kunnen maken

Eehmm aaan typfouten mailadressen of telefoonnummers kun je echt NIET opmaken dat dit geen bestaand bedrijf is.

Eehmm aaan typfouten mailadressen of telefoonnummers kun je echt NIET opmaken dat dit geen bestaand bedrijf is.

@Darkspy wrote:http://www.europcar.com/ bestaat wel.

Europa Cars

Daviottenweg 15A

5222BH Den Bosch

Nederland

hey ff bij de les blijven vriend :jerry

op de brief (ik heb hem hier ook al paar keer genoemd trouwens) staat een heel ander adres.

de verboomstraat in rotterdam gaat het over in de brief.

ik wil het verschil niet graag lopen ;)

plus dan nog eens er bij.

de advertentie op mp (heb k hier ook al neer gezet ;)) bevat een heel ander telefoonnummer dan de brief.

oja, een via die link via google van europa cars (zelfde als jij bedoelt in den bosch) die dus naar mp verwijst, daar zie je dat die alleen maar autos verkoopt, en staat nergens in een advertentie over inkoop van loop sloop schade autos oid.

zoals ik al zei, wel bij de les blijven haha :P

denk dat je van dat papiertje maar een mooie ronde bal moet maken en in het ronde archief moet gooien (of je moet een vierkante prullenbak hebben:P)

trouwens, als het wel iemand is die gekheid met je uithaalt moet je het rdw er eens achteraan sturen, kijken als hij er dan nog zo om lacht, uit geven voor een bedrijf e.d. haha

dan kom je er ook wel achter wie het is, wie het laatst lacht... :jerry

Terug
Naar boven