• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE

heb nog wel een 2.0S staan met snelle nokkenas en sinterkoppeling met oliekoeler, drifte mijn ascona wel mooi mee;), zie te koop aangeboden.

nou een vriend van mij heeft er een gehad had 107 pk met zijn 1200 en liep wel echt goed en bij deze was de bak ook aan gepast

maar als je er zoo veel geld in wil pompen weet ik niet

de Dett staat er nog precies bij als 2 weken geleden..

en echt alles wordt nu overwogen :D

V6, V8, I6.. heeft opel V8jes? lekker stouwen hehe

Zo'n supercharged V8 uit een VXR8 Bathurst lijkt me wel leuk :D

origineel gepost door corsaagsi

107pk met een 1200? :o Foto's/specs?

foto ,s moet ik eens vraagen of hij deze nog heeft

hij heeft ook een manta a met dik 200 pk uit een 2.2 cih

Zit er een turbo op die 1200 ofzo? Anders lijkt t me stug... Anders is zo rond de 95 pk toch echt wel het meest haalbare. En dan is er voor vele vele euro's in dat blok gepompt...

Maar aan de andere kant: kom maar op met die foto's, want heb er wel interesse in!

Groeten, MArk

ken zelf ook iemand die 100+ pk`s uit een 1200 haalde. zat in een oranje city en dat ding is niet bij te houden met een vectra b x20xev

verhaal klinkt me bekend, ook van iemand uit zuidlimburg zoals c dett 16v dus is miss dezelfde, heb nog een youtube filmpje gezien waar je zag hoeveel backfire ut ding maakte.

zal eens kijke of ik nog ergens die info/filmpjes uit kan halen

edit;

gevonden:

heeft 98pk en blok/carosserie zijn los van elkaar naar duitsland verkocht

origineel gepost door Joepp

verhaal klinkt me bekend, ook van iemand uit zuidlimburg zoals c dett 16v dus is miss dezelfde, heb nog een youtube filmpje gezien waar je zag hoeveel backfire ut ding maakte.

zal eens kijke of ik nog ergens die info/filmpjes uit kan halen

edit;

gevonden:

heeft 98pk en blok/carosserie zijn los van elkaar naar duitsland verkocht

Die backfire krijg ik ook als ik mijn ontsteking verkeerd afstel :vertag:jerry

in gemert een paar jaar terug was er ook een met 100 pk op een 1,2

spagettie er op 2 solexen en een hoop gedaan aan het blok. en liep ook als een gek.

en een paar jaar terug een met een c die 10.000 toeren draaide.was in budel.maar met de sprint gaf hij 3 keer gas en toen sprongen zijn stoterstangen er uit.kan een 1,2 niet bijhouden 10.000 toeren. pk weet ik niet wat die had:hmmz

Ik meen zo'n rally bakje uit kadett b

heeft ook kortere overbreng.

Had Hulkie alias Gerry die toen niet

toen hij nog de 1.2 erin had liggen.

Greetz,

Bear

klaar? :D

nee was het maar zo'n feest :P Ik moet alles doen met toestemming van het ouderlijk front, dus dit duurt nog wel even.. pff

als ik het goed begrijp wil je ermee gaan driften? dat red je denk ik niet met een opgeboorde 1.2s.

wat mag je wel dan? misschien gewoon een 2.0 CIH? zijn ook wel flink op te voeren.

Terug
Naar boven