• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

dat kan natuurlijk ook.... ik ga eerst effe kijken naar die "hyperwhite" lampjes met duplovoet denk ik. Kost niet extreem veel maar zou wel extreem veel licht geven zegt men.

Jippie, mijn kadettje is gisteren goedgekeurd, was eigenlijk twee maanden te vroeg maar wilde nog wat tijd hebben als er wat mee was.

Maar geen problemen, alleen een kleine opmerking over een hulpbalk die er verdacht uitzag, ga deze van de week maar eens inspecteren.

Heb nu dus weer 14 maandjes keuringking:

Jippie, mijn kadettje is gisteren goedgekeurd, was eigenlijk twee maanden te vroeg maar wilde nog wat tijd hebben als er wat mee was.

Maar geen problemen, alleen een kleine opmerking over een hulpbalk die er verdacht uitzag, ga deze van de week maar eens inspecteren.

Heb nu dus weer 14 maandjes keuringking:

ik ga dit weekend ook effe de laatste hand leggen, voor 21 maart moet ie gekeurd zijn. ff laten kijken, en daarna lekker op gemak fixen als dat nodig is. dan kan ik er ook weer tegenaan:P

Ik moet zeggen ik was ook wel zenuwachtig, je weet het nooit na 29 jaar natuurlijk. Maar het was geen probleem, de keurmeester vond dat hij er nog best mocht zijn voor zijn leeftijd:thumbup

achja.. ik denk dat het n beetje aan jezelf ligt.. de apk..

heb er nooit een hekel aan gehad. uiteraard, als je met todde rondrijd kun je wat verachten.. dat heb ik ook wel eens gehad.. maarja, meestal weet je vantevoren wel wat de uitslag zal zijn..

bijhouden die spullen en niets of weinig te vrezen.

groeten,

Mark:thumbup

ja ik zie ook niet zo tegen de apk op hoor ik heb alles nieuw

maar ik heb een steekproef gehad en dat was goed dus weer een jaar apk er op :thumbup

nah het gaat er meer om dat het een auto van 29 jaar is en ik hem pas een paar maanden heb, hierdoor wist ik niet zo goed wat ik ervan moest denken, maar er werd aangegeven dat hij tecnisch goed in orde was en dat het qua roest voor de leeftijd ook nog wel meeviel:thumbup

op tijd laten keuren en afspreken dat je n lijstje krijgt wat je zelf kan maken, mocht dit nodig zijn.

je mag 2 maanden vantevoren al af laten melden, dus tijd zat.

Origineel gepost door dussel32

ja ik zie ook niet zo tegen de apk op hoor ik heb alles nieuw

maar ik heb een steekproef gehad en dat was goed dus weer een jaar apk er op :thumbup

volgens mij meent iedereen dat zown steekproef heilig is...

als je naar een GOED apk keurbedrijf gaat hoef je je nergens zorgen om te maken.

en goed is net per se duur...check autocentrumopdekamp.nl maar eens.prijs op de site klopt btw nie meer, moet 22,5 zijn.

de garage waar jij heen gaat keurd de auto goed maar blijkt na de steek proef helemaal niet goed gekeurd mogen zijn ,wat heb je dan aan een goede garage het licht er aan als ze hem ook goed keuren als die ook echt goed is !!!!

dus zeker steek proef is beter :thumbup:thumbup

dat bedoel k dus ook...

daar verdienen ze op de afgekeurde wagens!!

(daarom is de apk zo goedkoop)

dus vinden ze ALLES....

is natuurlijk ook maar de vraag of je dat wel wilt he ;)

heb er zelf een dik half jaar stage gelopen ivm de opleiding motorvoertuigentechniek.

van alle bedrijven waar k gewerkt/stage gelopen hebt werd hier gewoon het beste gewerkt..

en geloof mij!onder de ''normale'' garage's zitten ook behoorlijk wat ''beunen''

en even terugkomend op de opmerking met steekproef is beter..

een GOEDE keurmeester weet evenveel als een keurmeester van de rdw..

deze opmerking laat maar weer eens zien hoeveel prutsers er zijn..

neej.. twerkt zo:

ieder afkeurpunt is een aantal punten waard..

als je er 6 heb moet je 3 maanden je diploma en bevoegdheid inleveren..

iedere keer als een wagen 100% goedgekeurd wordt krijg je 0,5 punt aftrek..(tenzij je natuurlijk al op nul staat)

prutsers heb je zeker daarom ga ik naar een goede garage waar de keur meester zeer goed bekend is met c kadetten deze man heeft zelf 12 c kadetten en weet echt wel wat wel kan en niet kan met de c kadett

Origineel gepost door dussel32

prutsers heb je zeker daarom ga ik naar een goede garage waar de keur meester zeer goed bekend is met c kadetten deze man heeft zelf 12 c kadetten en weet echt wel wat wel kan en niet kan met de c kadett

was niet persoonlijk bedoeld hoor...

maar de opmerking.. ''steekproef is beter''

laat zien dat zoveel keurmeesters hun werk niet goed doen..

want een goede keurmeester weet evenveel als eentje van de rdw.

achjah apk daar hebben ze n apart topic over

WIE GAAT ER NAAR KAISERSLAUTERN???

ik dit jaar de 1e keer, voor mij en mn kadettje welteverstaan.....:wub:wub:wub

Terug
Naar boven