• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

dalijk moet ik in mn eentje achter die aanhanger aanrijden..:(

dan zetten we wel bakkie in vrachtwagen en kadett, net als smokey and the bandit:D:D:D

(past dat wel peter EN nog n cowboyhoed erop in die cabine??)

Origineel gepost door kadett-c-coupe

dalijk moet ik in mn eentje achter die aanhanger aanrijden..:(

dan zetten we wel bakkie in vrachtwagen en kadett, net als smokey and the bandit:D:D:D

(past dat wel peter EN nog n cowboyhoed erop in die cabine??)

in je eentje :Pdacht in je kadettje hahah

nou als je een mercedes met meubelbak neemt daar past precies een kadettje in:D spreek uit ervaring.en je kunt gewoon 120 rijden hahahah

hans houd de spelling in de gaten

een eenDje of eenTje:):)

ik rijd echt niet TEGEN die aanhanger aan hoor.

meubelbak is ook een optie, dan kun je hem hier poetsen, komt er onderweg geen vuil op e.d......

echt hendig

zeg de verzekering maar op en schors je kenteken maar hahaha

tegen de aanhanger rijden zal ook niet gaan want die gaat namelijk helemaal niet mee.

We rijden fijn met de kadett zelf en ik laat die van mij helemaal thuis..

Ja, voor mij ook de eerste keer Kaiserslautern dit jaar.

MAAR eerst gaan we nog even gezellig meeten bij de burger king op 25 maart

Gr Ferdie

Zijn er mede-dett rijders die zonder achterbumper rond rijden?? en zo ja, hoe hebben jullie het kentekenverlichting probleem opgelost?? je hebt wel van die plaathouders waar van die grote blokken op zitten, maar da's écht geen gezicht!! was op internet aan het zoeken naar iets met LED'S ofzo, maar helaas, nergens te vinden!

Yep gewoon weer rond een uur of een.

Tot nu toe helaas nog wel weinig animo, nog ff flink reclame maken DUS: ALLE C-KADETT RIJDERS OP 25 MAART NAAR DE BURGER KING IN SON vanaf een uurtje of een, gewoon gezellig zeveren met andere kadett rijders

Gr Ferdie

Origineel gepost door mieke

Zijn er mede-dett rijders die zonder achterbumper rond rijden?? en zo ja, hoe hebben jullie het kentekenverlichting probleem opgelost?? je hebt wel van die plaathouders waar van die grote blokken op zitten, maar da's écht geen gezicht!! was op internet aan het zoeken naar iets met LED'S ofzo, maar helaas, nergens te vinden!

Zoiets moet er wel zijn hoor.

Kijk eens in de motorfiets wereld die jongens zie je er ook wel eens vaker mee rijden.

Origineel gepost door Pietje

Origineel gepost door mieke

Zoiets moet er wel zijn hoor.

Kijk eens in de motorfiets wereld die jongens zie je er ook wel eens vaker mee rijden.

Ok! dank je wel! zal eens kijken!

Origineel gepost door fredje

Yep gewoon weer rond een uur of een.

Tot nu toe helaas nog wel weinig animo, nog ff flink reclame maken DUS: ALLE C-KADETT RIJDERS OP 25 MAART NAAR DE BURGER KING IN SON vanaf een uurtje of een, gewoon gezellig zeveren met andere kadett rijders

Gr Ferdie

Wij, Mandy & Mark zullen er ook zijn, waarschijnlijk met beide City's

Groeten,

Mark & Mandy:thumbup

ik kijk wel of ik kaiserslautern overleefd heb het weekend ervoor:thumbup

Hey Bart,

Kaiserlautern is pas 22 April..

Groeten,

Mark:thumbup

ow dit is al in maart..

(schopt secretaresse)

dan ist goe, dan ben ik er waarschijnlijk wel bij

:fy1hoezo waarschijnlijk

ow dit is al in maart..

(schopt secretaresse)

dan ist goe, dan ben ik er waarschijnlijk wel bij

komt omdat ze onder het bureau niks kan zien haahah zet er dan ook een lampje bij

Terug
Naar boven