• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Origineel gepost door pipo

sluit maar aan in de rij mark:P.

maar hij word gewoon c2 weer en dan wit/geel[uit betrouwbare bron]:thumbup.rop wil snel met de c gaan rijden.heeft hoge nood en verlangt naar de c;).

heb wel gehoord dat tzt de coupe toch wel een keer weer orgineel word.dus met c1 neus en zwart/geel.:jerry:jerry

Hoge nood is zelden goed.:(

mss beter helemnaal strippen en meteen alles wat je tregenkomt repareren.. en dan n nieuw laklaagje erover?

Groeten,

Mark:thumbup

nou hij wil wel eens gaan rijden hahaha heeft hem nu een tijdje en nu zit er apk op en meteen schade[niet door hem zelf]dus denk dat die handen en voeten jeuken om te gaan rijden:P

Origineel gepost door JvV

Die witte GT/E is dus blijkbaar een C1 met omgelaste C2 voorkant :)..

Mooi ding.. hoeft niet, 1.9 c2 zijn er ook, maar weinig

Gelukkig rijd rop weer met zijn coupe. Ik heb hem afgelopen weekend samen met rop weer opgebouwd, moet alleen nog gespoten worden. Maarjah......tis net zoals pipo zegt: Rop zijn voeten jeuken. Foto's van de schade mag rop zelf posten als ie dat wil...... Komt allemaal goed!!

Tjah.....schoonbroer van rop had iets teveel haast.........iets te snel.....schrok ergens van.........lantaarnpaal....en een hoop gevloek:( de rest laat zich raden denk ik...foto's zeggen genoeg denk ik.......

Origineel gepost door jeroenus

Tjah.....schoonbroer van rop had iets teveel haast.........iets te snel.....schrok ergens van.........lantaarnpaal....en een hoop gevloek:( de rest laat zich raden denk ik...foto's zeggen genoeg denk ik.......

schoonbroer(nog):P kenne we die:cool:;)

schoonbroer nog steeds ja, gelukkig!! En gelukkig ben ik da ook nog steeds:P Ik denk da sommige mensen mij hier wel kennen.(en nou al helemaal) mjah, alles nog een keer afwerken, afstellen en dan kan ie gespoten worden.

maar dat heb ik zelf gedaan,

en dat kwam door afgezaagde veren van vorige eigenaar.

10% mijn schuld 90% zijn schuld.

als iemand anders mn auto in mekaar rijd vind ik dat erger als wanneer ik het zelf doe. ook rijd ik liever mn eigen auto in mekaar als die van iemand anders. maar dat is een gevoelige kwestie:hmmz

schade is altijd kut, ik wens jullie succes met het opknappen, en hoop dat het net zo goed lukt als bij mij:thumbup

Jah geloof maar da ik t gruwelijk kulote vind........Daarom vind ik ook da ik Rop zn auto moet herstellen zoals hij van te voren was. We zijn al een heel end alleen nog wat afstellen en spuiten....

how shit!! jammer kan gebeuren geen letsel aan overgehouden hoop ik . ik zou rop zijn c-tje wel eens van dichtbij willen bewonderen.lijkt mij weer een vet kadettje:thumbup

mijn schade nog is steeds niet hersteld!!

nee nog niet.

Daar hebben we op het moment geen tijd voor want de auto moet lopen.

Mss dat ik er straks wel ff gauw een paar maak.

Terug
Naar boven