• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

o.k bedankt nog voor het plaatsen dan.

de orange city en de sedan heb ik jongsleden verkocht.de city stond op marktplaats en is nu naar amersfoort gegaan.en de rode sedan is naar limburg

reuver gegaan.waren allebei 1200 cc.

de zwarte sedan vond ik wel geinig een maat van me wil zijn sedan ook zo hebben maar weet niet hoe hij de vlammen zo mooi er op krijgt.ja en de paarse is dus een gemini broertje van de c kadett.maar dan aan de andere kant van de wereld.op de vorige link van mij

staan nog meer van die foto s of links die naar die site s verwijzen.en de gele c station is van mij :D is eentje van 1974

was een 1200 s met trommelremmen.

maar nu met een 2,0E met 5 bak en record remmen:wors:wors loopt op lpg

maar wel met snelle nokkenas gevlakte kop en lichter vliegwiel.momentheel staat hij stil daar ik nieuwe wielranden er in moet lassen voor apk en nog wat andere plaatjes.vorige eigenaar was een klusjesman die veel met schroeven en stopverf deed.er waren al ooit nieuwe randen in gelast maar die hadden ze aan de binnekant moet stopverf of kit opgevuld:swear.ging zo lang goed tot er een steekproefkontoroleur kwam en dacht dat de randen aan elkaar waren gekit:swear:swear wat dus niet was.

dus als ik er dan toch wat aan moet doen dan maar nieuwe randen in en een beetje aanpassen zodat er geen vuil meer achter kan.:thumbup.kunnen er straks weer de ats velgen op net als op de foto voor nog een beetje lager gele koni s er onder.en dan hoop ik dat mijn serie RVS sportuitlaten klaar zijn dan kan ik er meteen die RVS sportuitlaat onder hangen

en testen of hij goed past zodat ik de rest dan kan verkopen[iemand interresse]:thumbup

zal ze wel bij te koop aangeboden zetten anders krijg ik dadelijk op mijn fli..er dat het de verkeerde topic is:argue.

maar genoeg geluld de volgende mag zijn zegje doen

Oorspronkelijk gepost door druppie

10e7bc13.jpg

:wors Prachtig :wors

o die heb ik ook nog hoor;)

maar dit is de c kadett topic dus kan er geen foto van een b kadett bij hangen

anders had ik dat wel gedaan hoor:thumbup

de zeer mooie B kadett van Pipo!!:wors

Ik denk dat deze oldie gerust tussen de c'tjes geplaatst mag worden aangezien er weinig over kadett B geschreven word op dit forum.

untitled.bmp

untitled1.bmp

Wanneer komt de 2400 erin?:D

Groeten,

Mark:thumbup

Quote:
Oorspronkelijk gepost door mark vds car hifi

de zeer mooie B kadett van Pipo!!:wors

Ik denk dat deze oldie gerust tussen de c'tjes geplaatst mag worden aangezien er weinig over kadett B geschreven word op dit forum.

nou moet eerst mijn station klaar hebben voor apk en dat ik er in budel mee naar de meeting kan gaan.uiterlijk is niet zo belangrijk als ik maar kan rijden.want ik mis dat geluid van zo,n gekietelde 2,0E en de snelheid:cool:dat mis ik nog in mijn B.maar als de c klaar is gaat de b naar binnen en dan hoop ik dat ik volgend jaar alles een beetje op orde heb want de b krijgt na 15 jaar een paar plekjes.moet dan een wielrandje in en bij de spatborden boven begint hij te roesten[naadje had de vorige eigenaar dichtgeplamuurt :mad:dus dat scheurt.en de lak word doffer en zitten wat schoonheidsfoutjes op.en het interrieur kan ook wel wat nieuws gebruiken.is nog orgineel op het 28 cm sportstuur en toerenteller na:D.dus nog zat te doen

untitled.bmp

untitled1.bmp

ik zal eens even de zeecontainer binnenlopen als ik tijd heb en dan zal ik fotootjes maken...

ik post van elk antiekstuk 2 foto's...

..moet iemand me wel ff uitleggen hoe het moet.

met vriendelijke groetjes,

alex

de station lijkt een beetje op de mijne allen is bij mij de kleur niet mooi meer .

en dat het een c1 is.

wil hem wel een keer laten spuiten in dezelfde kleur en dan gewoon standaart zonder poespas of lijsten maar wel vet laag:agent en7j 13 inc ats er op maar achter een beetje hoger dan die van jou[dat hij recht ligt.maar hij ziet er wel vet uit vind die booskijkers wel mooi staan op een c2:thumbup voor een c1 vind ik ze te erg aanwezig:wors

Quote:
Oorspronkelijk gepost door pipo

2,0E met 5 bak en record remmen:wors:wors loopt op lpg

maar wel met snelle nokkenas gevlakte kop en lichter vliegwiel.

hoeveel heb je van je vliegwiel af laten halen??

@mantatron: zit er nog geen motor in of lijkt t nou zo dat ie achter lager is dan de voorkant? Mooie auto hoor! Trouwens ook onder je aanhanger leuke velgen!

Groeten, MArk

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

Oorspronkelijk gepost door pipo

hoeveel heb je van je vliegwiel af laten halen??

hij was eerst 10,5 kg en nu 8 kg.

en er zit een 300 graden nokkenas van kent cams in.maar die staat nog niet goed afgesteld.onderin doet hij niet veel maar hij gaat wel lang door.:thumbup

en ala je file rijd is dat ook geen pretje

:(

e wegrunner die gele klep die daar staat is die van een station??heb je misschien nog meer delen van een station liggen.

trouwens over injectoren gesproken.op de opeltuner site stond op dat als je grijze injectoren had,je deze kon vervangen door die van een alfa turbo,citroen cx,jaguar 4,2 of bmw 3.0 3.3 csi deze geven meer benziene volgens de site opeltuner.com die man had een turbo op een 1900 gebouwd en van een van die auto s injectoren gebruikt.mischien een tip

uh ja we hebben meer station spullen liggen

ik weet niet exact wat

die klep is bedoelt voor de station van me pa

deze is beter

(die hij nu heeft is niet echt slecht

wel werk nodig)

heb je nog wat nodig dan ?

en ik heb gele injectoren dus dat truckje kan ik dus niet gebruiken

ook nooit geweten dat het kon

ik wil me nog wel gaan verdiepen in het aanpassen van de injection systeem

wie zoekt zal vinden.

heeft iemand afgelopen zondag die gele city gezien met groene vlakken.

dat was een gave wagen

2.4 frontera motor

grote schijven voor schijven achter

hydraulische handrem enz enz enz.

heel mooi gemaakt loopt volgens mij in zuid limburg ergens.

Terug
Naar boven