• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

nee ik heb hem niet maar ik heb laatst een foto gezien met dat kenteken en die viel me op de een of andere manier op, maar die kan ik nu even niet meer terug vinden. ff door zoekn dus

Oorspronkelijk gepost door pipo

DF-11-ST bestaat niet meer volgens de rdw gegevens.jammer maar helaas:swear:swear ... maar de foto's wel :P

Oorspronkelijk gepost door rellie kel

Oorspronkelijk gepost door pipo

DF-11-ST bestaat niet meer volgens de rdw gegevens.jammer maar helaas:swear:swear ... maar de foto's wel :P

heb je wat gevonden dan relliekel.

Ik ben een paar keer bij relliekel geweest maar wat die aan c kadett beeldmateriaal heeft aan foto`s en filmpjes enz enz echt heel erg veel en ook een hoop leuke foto`s.

in mijn computer staat die niet, dus het moet ergens op het net geweest zijn, of hier of marktplaats, ik weet het niet meer.

Dit was onze C-Kadett.

Zo kochten wij hem.

Ik vond het wel wat hebben:wub

Hij is later blauw door het leven gegaan.

Jammer genoeg heb ik hem niet meer.

Misschien ooit in de toekomst weer.

Geelpaars.jpg

Wat denken jullie van deze.

diesel21.jpg

diesel_roermond.jpg

Het was een 1600, maar nu ligt er een 2300 turbo diesel in met ongeveer 110pk. Anders kijk even op www.kadett-c-diesel.nl daar staat de gehele ombouw beschreven inclusief de opties die erop gekomen zijn en de veranderingen die er nodig waren voor de ombouw.

inderdaad, Maarja, Kost ook wat maar dan heb je ook wat.. Ik ga mijn kadett puur voor de show maken.. bedrading onder de kap en alles weg werken alles zo kaal mogelijk.. Kheb al mooie ideeén moet allene uitgewerkt worden.. Maar alles op zijn tijd.. Jou project zal ook wel een mooie tijd werk gekost hebben

Oorspronkelijk gepost door c-diesel

Wat denken jullie van deze.

diesel21.jpg

diesel_roermond.jpg

Het was een 1600, maar nu ligt er een 2300 turbo diesel in met ongeveer 110pk. Anders kijk even op www.kadett-c-diesel.nl daar staat de gehele ombouw beschreven inclusief de opties die erop gekomen zijn en de veranderingen die er nodig waren voor de ombouw.

he c diesel de stuurbekrachtiging die er bij jou op zit van de corsa,heb je daar aansluitschemas van??of heb je hem gewoon rechtstreeks aangesloten.en is die hetzelfde als van een agila??

Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta

hij is zeker wel apart.

Heeft toch ook wel een uitstraling....

Wat voor een blok lag erin 2.0??

2.0 8v met Webers.

Terug
Naar boven