• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Hoi,

Tja wat Peter al zei is een van de betere oplossingen. Wel is er luidsprekerkabel met een zeer taaie isolatie die niet zomaar doorschuurt. (heb ik hier misschien nog wel wat van liggen)

Verder, Das prima Hans, Ik heb hier 380...

En Davy, morgen ga ik naar de achteras kijken en dat laat ik het je direct weten.

Groeten,

Mark:thumbup

Hoi,

Ja Arie, Hartelijk bedankt, Ik vond er alleen geen rekening bij??:hmmz

Ben meteen ff naar Velp geweest vandaag..

Best gave coupe had die jongen maar hij vroeg ook een aardige prijs naar mijn idee.. Maar ik heb wel z'n Recaro's gekocht.. Zagen er erg slecht uit daar ja, de schimmel erop.. Maar heb thuis twee uurtjes staan schrobben en het geruite stof kijkt weer als nieuw evenals het skai..

Helaas kreeg ik bij de bestuurdersstoel de instapslijtage niet weggepoetst..:hmmz

Groeten,

Oorspronkelijk gepost door mark vds car hifi

Hoi,

Best gave coupe had die jongen maar hij vroeg ook een aardige prijs naar mijn idee.. Maar ik heb wel z'n Recaro's gekocht.. Zagen er erg slecht uit daar ja, de schimmel erop.. Maar heb thuis twee uurtjes staan schrobben en het geruite stof kijkt weer als nieuw evenals het skai..

Helaas kreeg ik bij de bestuurdersstoel de instapslijtage niet weggepoetst..:hmmz

Groeten,

je meot ook nie zo hard poetsen dat je scha krijgt ;)

O, aha, was t m da.. Ja k dacht al.. er moet iets zijn wa k verkeerd doe...:sleeping

Groeten,

PS: heeft iemand nog een bijpassende achterbank of t stof ervoor met de ruitjes?

Oorspronkelijk gepost door wegrenner

Oorspronkelijk gepost door mark vds car hifi

Hoi,

Groeten,

je meot ook nie zo hard poetsen dat je scha krijgt ;)

Hoi Dennis,

Ik zou het echt niet weten watvoor zetels het zijn... Weet wel dat ik deze erg mooi vindt!!

Ze hebben een antraciet omranding met ruitjes in het midden. Zal er binnenkort wel eens foto's van plaatsen.

Maar zoek nu nog de sledes voor passagierszijde en evt 2 recaro embleempjes die op de rugleuning thuis horen.

Groeten,

Oorspronkelijk gepost door rellie kel

Recaro's met ruitjes motief???

Heb je Winterfest zetels aangeschaft Mark???

Dennis zit je peentjes te zweten nu? Ik zou maar snel foto's vragen of richting Mark rijden. Die stoelen moet je gezien hebben voordat jij weer rustig kunt slapen.;)

Oorspronkelijk gepost door Jolleke

Dennis zit je peentjes te zweten nu? Ik zou maar snel foto's vragen of richting Mark rijden. Die stoelen moet je gezien hebben voordat jij weer rustig kunt slapen.;) :kewlpics:kewlpics:kewlpics

zal wel van een b manta zijn.heb er hier ook 3 staan met een antracit omranding en ruitjes.komen uit een manta gte.

en mark anders kom effe kijken heb nog enkele sledes liggen van een manta.misschien na te maken??kleine aan passing en ze kunnen in een c kadett

Hoi Hans,

Ik kom binnenkort zeker ff langs..

Ga vanmiddag waarschijnlijk de sedan voor ook verlagen

kijken we meteen ff naar de schokbrekers en sledes.. Kan ik t interieurtje mooi instaleren.. zal vast prettiger ziten dan de standaard kadettstoeltjes want mn rug doet steeds meer zeer... (11cm he..)

Groeten,

Hoi Hans,

Ik kom binnenkort zeker ff langs..

Ga vanmiddag waarschijnlijk de sedan voor ook verlagen

kijken we meteen ff naar de schokbrekers en sledes.. Kan ik t interieurtje mooi instaleren.. zal vast prettiger ziten dan de standaard kadettstoeltjes want mn rug doet steeds meer zeer... (11cm he..)

Groeten,

Ben blij dat je er iets aan gehad hebt Mark!

Kom binnenkort wel even over 'de rekening' praten ;)

Grtz Arie

Terug
Naar boven