• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Die is echt supergaaf; een Automaat en een mooie jaren 70-kleur en dit alles gecombineerd met het mooiste model van die tijd..........wat kan een mens zich nog meer wensen !?!

Ik ben dus echt wel jaloers op deze super C ..... :wub:wors:o

:wors:wors:wors

ja ben ook zeer blij met dit autootje ik zal binnenkort nog wel wat meer fotos maken zou vandaag al maarja camera kapot.

rekord1.jpg

van 2 x c kadett naar a manta en nu een c rekord'70 1900 lpg

:angel

Iemand een cockpitje of liever nog alleen de condensator voor achterop de cockpit over? Benzine- en tempmeter doen t niet meer :(

kan ik nog iemand blij maken met 2 beige voorstoelen van een sedan. bestuurders kant heeft een brand gaatje en ze zijn niet echt schoon meer, maar bij mij gaan ze uit de auto.

dus als er iemand nog een paar stoelen nodig heeft, kom ze maar ophalen dan ben ik er vanaf.

gr joshua

Origineel gepost door Pablo

Heb je het interieurtje erbij gekocht??, of is het niet die met dat groen geruit interieur?

Ja, compleet met het interieur uiteraard !!! SUPER TOCH :angel

City-interieur.jpg

Mooie City! En wat is de staat?? Ziet er op de foto's prima uit in ieder geval.

Zie in je onderschrift alleen een coupe en een city staan. Heb je je sedan verkocht soms???

Groeten, MArk

Origineel gepost door Kadett C

Mooie City! En wat is de staat?? Ziet er op de foto's prima uit in ieder geval.

Zie in je onderschrift alleen een coupe en een city staan. Heb je je sedan verkocht soms???

Groeten, MArk

Heb de City nog niet verder bekeken, maar zoals het er nu uitziet is hij in redelijk goede staat en zijn er gewoon een paar dingen die vervangen moeten worden of ontbreken...

(Sierlijstjes zijn er een paar van weg, lv.scherm en keienvanger hebben wat schade en ik moet nog ff kijken wat ik met het linkerportier doe (iets roest onderzijde)...

De sedan is verkocht aan een mede-liefhebber die heeft beloofd er goed voor te zorgen, meer hierover valt ook te lezen op www.oldtimeropelforum.nl

Mvg. Erik

Origineel gepost door Automatic-freak

Origineel gepost door Pablo

Heb je het interieurtje erbij gekocht??, of is het niet die met dat groen geruit interieur?

Ja, compleet met het interieur uiteraard !!! SUPER TOCH :angel

City-interieur.jpg

Erg mooi!, een kennis van me en van de vorige eigenaar wou he meerst ook hebben, die wou er een rover v8 in leggen:agent

Maar het ziet er mooi uit:thumbup

Misschien niet gezien: echt nog mooie stoelen en achterbank, gratuit!

Ga het aankomend weekend anders naar de stort brengen, maar vind het zelf meer dan zonde. Helaas geen ruimte meer beschikbaar en ff geen det om het in te gooien ;)

Terug
Naar boven