• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

zekers mooi dingetje ja

maar ik denk dat deze velgjes m mooier staan als klaverblaadjes..... past beter bij die heldere koplampjes denk ik............

mooie strakke bak maar heb jij er ook een 2.0e in ? ik wel onder mijn coupe en ik heb er een sportuitlaat van voor naar achter onder van het merk risse en hij is kwa buis dikte 63 en hij is 60/60 koni geel verlaagt en nu ligt mijn midden pijp bijna op de weg en hoe zit dat bij jou ??

Origineel gepost door dussel32

mooie strakke bak maar heb jij er ook een 2.0e in ? ik wel onder mijn coupe en ik heb er een sportuitlaat van voor naar achter onder van het merk risse en hij is kwa buis dikte 63 en hij is 60/60 koni geel verlaagt en nu ligt mijn midden pijp bijna op de weg en hoe zit dat bij jou ??

Heb er een 2.0s met Automaatbak inliggen en er zit een Simons groep N onder ..... dit ligt behoorlijk dicht bij de straat ... zeg een speling van een cm of 4 a 5 tussen uitlaat en de vlakke weg....

100_2218.jpg

IM002835.jpg

ja mijn coupe is dus 6 cm verlaagt en ligt kwa midden pijp net zo laag als die van jou maar als ik op de snelweg rij en ga door een kuil raakt de midden pijp de weg

ja mijn coupe is dus 6 cm verlaagt en ligt kwa midden pijp net zo laag als die van jou maar als ik op de snelweg rij en ga door een kuil raakt de midden pijp de weg

Middenpijp ovaal slaan:jerry:jerry:jerry:jerry

Probleem opgelost:P:P:jerry:jerry

hee heb jij deze coupe uit bellingwolde ?? regio veendam heb je die daar gekocht

Als je die bedoeld, die stond volgens mij in Wildervank. Hij wou hem verkopen omdat hij met een monza bezig was.

Trouwens een mooie auto.

Groetjes.

Origineel gepost door j-m

men dagelijks limoke met "nieuwe" velgkes...

Maar dat is toch die mooie limo Automatic uit Erps-Kwerps (staat wel eens bij de VAG-dealer :o:P)

Mvg Erik

Origineel gepost door Automatic-freak

Maar dat is toch die mooie limo Automatic uit Erps-Kwerps (staat wel eens bij de VAG-dealer :o:P)

Mvg Erik

Erps-Kwerps ?? Boortmeerbeek zal je bedoelen...

(werk bij de concurrentie...:o:hmmz NV Jennes)

Wel straf dat iemand uit Twente dit weet!!!!

Is wel grappig als je laatste klanten je zien vertrekken in een kadettje...

@Pablo : Merci voort compliment... Die van jou is ook héél vet!!

Origineel gepost door Automatic-freak

Mvg Erik

Erps-Kwerps ?? Boortmeerbeek zal je bedoelen...

(werk bij de concurrentie...:o:hmmz NV Jennes)

Wel straf dat iemand uit Twente dit weet!!!!

Is wel grappig als je laatste klanten je zien vertrekken in een kadettje...

@Pablo : Merci voort compliment... Die van jou is ook héél vet!!

Was een keer voor mijn werkgever naar Erps-Kwerps gestuurd; alleen kwam de navigatie toen nogal in de knoop met de straten daar.... moest bij Dieteren zijn (importeur VAG) en belandde dus bij het mooie afdak met de rode Limo eronder en het bleek nog een Automatic ook !!!:thumbup

Heb toen eerst een minuut of 10 bij deze in de buurt staan kijken en heb wat foto's genomen met mijn telefoon en ben daarna maar eens gaan bellen waar ik dan wel heen moest ....:angel

Dus ik stond er nogal van te kijken dat deze auto hier ineens opdook en ik moest direct weer aan Erps-Kwerps denken, vandaar ....:P

Maar super mooie Limo, mijn complimenten !!!:kewlpics

Erik

mooie coupe.

ligt er ook daadwerkelijk een 16V in. aan de radiatuer en de oliekoeler te zien zou dat toch wel eens mogelijk kunnen zijn

Terug
Naar boven