• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

Origineel gepost door mark vds car hifi

[

Weet je wat het is; wanneer je gorede voorbereidingen doet dan valt het werk veelal mee aangezien je dan niet voor verassingten komt te staan.

ja gister nog met ronald over gehad, hij gaat nu mijn pa overhalen om de garage leeg te halen, dan hoef ik niet meer buiten te sleutelen (Ronald kan beter met ons pap overweg als ik)

en ik heb minder ervaring enz dat scheelt natuurlijk ookking:

Origineel gepost door kadett-c-coupe

[

Weet je wat het is; wanneer je gorede voorbereidingen doet dan valt het werk veelal mee aangezien je dan niet voor verassingten komt te staan.

ja gister nog met ronald over gehad, hij gaat nu mijn pa overhalen om de garage leeg te halen, dan hoef ik niet meer buiten te sleutelen (Ronald kan beter met ons pap overweg als ik)

en ik heb minder ervaring enz dat scheelt natuurlijk ookking:

Haha,

leuke tactiek...

Mijn pa heeft me weggejagen uit zijn garage, daarom is mijn sleutelplaats nu verhuist (deels met zijn zijn gereedschap..)

Op zich erg jammer aangezien onze garage ruim genoeg is en alles voorhanden is.

Maarja, pa wil zelf ook wat..

groeten,

Mark:thumbup

waar zit je nu dan?

ik zit bij mn overbuurvrouw onder de carport, steeds met n kratje gereedschap oversteken :thumbdown

je moet wel echt gek zijn om zo aan je auto te werken maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan he:D

waar zit je nu dan?

ik zit bij mn overbuurvrouw onder de carport, steeds met n kratje gereedschap oversteken :thumbdown

je moet wel echt gek zijn om zo aan je auto te werken maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan he:D

De caravan staat bij aad hier van t forum...

Daar heb k t lasapparaat en divers gereedschap staan.. Is goed in de buurt en kan er iedere avond heen..

Groeten,

ja een goeie sleutelplaats dat moest ik nou ook nog eens hebben.

haha.

nee zonder gekheid een sleutel plek is gewoon een lastig iets wat je wel moet hebben voor de kadett hobby

Het meeste doe je toch zelf.

Mark weer 1 erbij sjezus jij blijft aan de gang ook ik kan het nu af en toe niet meer volgen.

Met je aanhanger zelf inelkaar lassen vermoed ik dat dat niet goedkomt omdat je over het laadvermogen heen gaat van de 750 KG en dan moet er een kenteken opzitten.

Kadettje weegt denk ik wel iets meer als een 750KG. maar een mooie tandemasser is natuurlijk ook nooit weg.

Wij hebben er zelf ook 1 en hebben er al een hoop plezier van gehad. betaalt zichzelf wel terug en als je het een beetje bijhoudt heb je er ook het langste plezier van.

hoi,

@Bart: aad is idd met de groene coupe...

@peter: tja een erbij niet echt, tis maar net hoe je t bekijkt..

eerst had mandy er 2 en ik 3

nu heeft mandy er 1 en ik 4

het totaal blijft dus hetzelfde.

Groeten,

Sinds vandaag in mijn bezit:

c-kadett coupe

een 1200-je op gas

in de (volgens mij) enige juiste "kleur" : matzwart

Coupe.jpg

Origineel gepost door Gilze

c-kadett coupe

een 1200-je op gas

Coupe.jpg

alleen heeft deze in combinatie met de grote wielen wel een hoog jeep gehalte:cool:.maar wel vet matzwart met chroom.heb ik bij mijn aero ook:thumbup

Origineel gepost door Gilze

c-kadett coupe

een 1200-je op gas

Coupe.jpg

heb 'm zien staan op mp...mooie C!

Origineel gepost door josje mobiel

hey hallo,

vroeg me af bestaat er een voor-spoiler voor de c-kadett zo als die van de a-manta gte

Bestaan er vershillende... Zoals die van de kadtt C GTE..

Maar ze zien er allemaal net wat anders uit dan die van de manta..

Groeten,

Mark

ongeveer wel

je hebt de gte spoiler en een hogere voor de c1

en dan de lexmaul bumpers

denk dat er hier op het forum wel foto s van zijn

haahh mark je was me voor haha:D

jaja dat is dus 1 punt voor mark in de c kadett quiz

ga je door voor de wasmachine:D

ideaal voor in mn c caravan

groeten,

groeten,

hahah naaper:P

heb mijn nieuwe aanwinst eens bekeken maar denk dak hem toch nie voor een aanhanger gebruik is toch jammer hij is best hard alleen de buitenkant is nie mooi.dus die aanhanger moet effe wachten:( maarja dan is er straks wel weer een hele c op de weg;):jerry

word alleen een beetje druk hier want heb ook nog mijn zus der a corsa 5 deurs gekregen:o

staan er nu 6 op de oprit nu en dan nog nie gekeken wat er in de garage staat hahaah:angel

Origineel gepost door pipo

groeten,

hahah naaper:P

heb mijn nieuwe aanwinst eens bekeken maar denk dak hem toch nie voor een aanhanger gebruik is toch jammer hij is best hard alleen de buitenkant is nie mooi.dus die aanhanger moet effe wachten:( maarja dan is er straks wel weer een hele c op de weg;):jerry

word alleen een beetje druk hier want heb ook nog mijn zus der a corsa 5 deurs gekregen:o

staan er nu 6 op de oprit nu en dan nog nie gekeken wat er in de garage staat hahaah:angel

Na uitbreiding van dakkapel misschien het huis van de buren platgooien voor een loods?

groeten,

nou er ligt hier achter nog een aardig stukje grond waar ze op willen bouwen.misschien daar een stukje van kopenhahaha:P

hans bezuinigt op zijn wagenpark zoals een dronkelap loopt

1 stap vooruit 2 stappen achteruit

kan je n mooi grote loods met ronald gaan bouwen haha

(of je uitkijktoren gebruiken als materiaalopslag haha)

komt allemaal goed

Terug
Naar boven