• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

de nieuwe aanwinst van een maat van me.

SP_A0613.jpg

SP_A0614.jpg

er zit ff een bak met werk aan, maar aangezien wij als vriendengroep opel gek zijn, bieden wy allemaal onze rechter (en sommige linker) handjes aan by de restaratie van deze dett:wors

t is een uitdaging, aangezien wij normaal meer met E kadett, astra's en A corsa's rommelen, maar zonder uitdagingen word t leven ook maar saai:thumbup

Origineel gepost door mayhem

de nieuwe aanwinst van een maat van me.

SP_A0613.jpg

SP_A0614.jpg

er zit ff een bak met werk aan, maar aangezien wij als vriendengroep opel gek zijn, bieden wy allemaal onze rechter (en sommige linker) handjes aan by de restaratie van deze dett:wors

t is een uitdaging, aangezien wij normaal meer met E kadett, astra's en A corsa's rommelen, maar zonder uitdagingen word t leven ook maar saai:thumbup

volgensmij kennen we die is een 1200 waar een 2,0 e bij is en 4 bak of nie

suc6 met je nieuw project

komt van iemand van het forum maar ken de naam zo niet meer uit mijn hoofd:hmmz

volgensmij bjorn maar hoe de forum naam is weet ik nie.

heeft toen hier een blok en bak gehaald+injectie

de 2,0 ligt erin, maar waarschynlijk is de brandstof pomp overleden. dus vanavond ff kijken of we m aan gang kunnen krijgen.

me maat heeft m gekocht, maar aangezien wy opel gekken zijn, zullen we er veel aan helpen. t is en blijft een machtige wagen, zo'n CQP.:wub

eindelijk tijd gehad om aan mn eigen cqp te beginnen:

was 10 uur werk.1 kantje...

s5030657ja0.jpg

nu de andere kant nog...

btw heeft er iemand nog een linker binnenspatbordrand liggen??

mijn importeur heeft er geen meer!

Origineel gepost door dussel32

leuk projekt blijft het mooiste model van de c kadett vind ik de coupe

maak er wat moois van jongens

dat zal helemaal goedkomen, t is een auto voor erby, dus al duurt t een jaar, dan maakt t ook niet uit. als t maar goed gebeurd.

ik zal er een topicje over aanmaken in t restauraratie en verbouwingsdeel.:thumbup

voor een spatbord rand zou je Andre Zoons een kunnen bellen. 0629585804.

die zal er vast nog wel een paar hebben liggen.

Origineel gepost door blueline

die van mij dan ook maar, zit nog een berg werk aan zoals interieur en spuiter, blok wil ik nog opknappen etc etc etc ;)

DSC02733.jpg

DSC02734.jpg

je komt toch uit belgie heb je deze uitgevoerd???

ik woon idd in belgië auto staat in nederland geregistreerd (heb nog post-adres in NL aangezien ik daar altijd heb gewoond) ja creatief boekhouden ;)

scheelt weer uitvoeren en invoeren en platen regelen ;) king:

Origineel gepost door kadett-c-coupe

mooie route door de bossen daar, vaak gereden.:thumbup

(mss eens n toerritje organiseren met een hoop c kadettjes)

kzal wel eens kijken om een leuk ritje te bedenken (woon zelf langs Syntra met enorme parkeerplaats dus ook plek voor een mini meet ;) )

zogauw de meetinkjes bij de burgerking in Son (tegen eindhoven aan) beginnen, rijden we samen wel die kant op is dat niks?

een leuk toerritje bedenken is altijd mogelijk:thumbup

Terug
Naar boven